Nervøs :o( (Nu med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

anynom

Jeg testede lige så svagt positiv da jeg var 4+2 - og lige så svagt positiv da jeg var 4+4.

Testede lidt mere tydeligt positiv da jeg var 7+0 (kunne ikke lade være), men jeg er altså gravid og ikke uden for livmoderen.

Tror du skal lade være med at bekymre dig så meget, lad det gå fjorten dage og test igen hvis du gerne vil se en mere positiv test.

Og tillykke =) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

mortilfreja

SussieThyssen skriver:

Nu hedder det sig at Hcg-niveauet er højest om morgenen.
Så du kan altså ikke rigtigt regne med aftenurin.
SÅ stort tillykke

Kærligst
Sussie

Den er svagere om morgenen..

Anmeld

10. maj 2011

Diana...

Mine har aldrig været tydligere og jeg har begge gange først kunne teste 10 dage over. 

Anmeld

10. maj 2011

baby012

vent til du er 10 dage over før blev min ikke posetiv sådan meget tydeligt .. 

Anmeld

10. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Sådan så mine ud efter 1 måned og 3 måneder... Men hvis du er nervøs, så gå til lægen, så du kan få lidt ro på...

for at alt som det skal være...

Anmeld

10. maj 2011

channie-g

mortilfreja skriver:

Sådan så min test ud her til aften, 4 dage over tid.. Er nervøs for at det er en graviditet uden for livmoderen nu den ikke er blevet tydeliger siden i torsdags...

Det skal lige siges at der var gået 3-4 timer inden jeg tissede så det burde være rimelig koncentreret..

det skal nok gå... og stort tillykke med den lille der er godt på vej

Anmeld

11. maj 2011

Levi&LilysMor

De første uger jeg var gravid, hvilket jeg ikke vidste, tog jeg jo en test fordi min mens ikke gad at komme, og den viste negativ, nå så i starten af februar tog jeg så en mere fordi jeg stadig ikke havde fået noget, og der viste den to meget ligeså tydeligt røde streger, og der var jeg i 5-6 uge, før ville den ikke fortælle mig noget da,  så bare vent nu du ikke er gået mere over tid, om en uge kan du jo prøve igen og se om den ikke er blevet tydeligere, ellers må du gå til lægen og snakke med ham/hende

den er der ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.