Nervøs :o( (Nu med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

mortilfreja

Sådan så min test ud her til aften, 4 dage over tid.. Er nervøs for at det er en graviditet uden for livmoderen nu den ikke er blevet tydeliger siden i torsdags...

Det skal lige siges at der var gået 3-4 timer inden jeg tissede så det burde være rimelig koncentreret..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

hehe den ligner mine

Tillykke

Anmeld

10. maj 2011

mortilfreja

Oliver&Troia <3 skriver:

hehe den ligner mine

Tillykke

Synes bare den burde være tydeligere.. Man siger jo at HCG fordobles hver 2-3 dag

Anmeld

10. maj 2011

slettet_7530

mortilfreja skriver:

Sådan så min test ud her til aften, 4 dage over tid.. Er nervøs for at det er en graviditet uden for livmoderen nu den ikke er blevet tydeliger siden i torsdags...

Det skal lige siges at der var gået 3-4 timer inden jeg tissede så det burde være rimelig koncentreret..

Aii jeg vidste faktisk slet ikke at i var igang og havde været det længe  jeg  fingre for at du er en dem der ikek producere så meget HCG i starten

Anmeld

10. maj 2011

mortilfreja

Albertesmor skriver:

Aii jeg vidste faktisk slet ikke at i var igang og havde været det længe  jeg  fingre for at du er en dem der ikek producere så meget HCG i starten

Taak.. Overvejer at smutte forbi lægen i morgen og bede ham tage en blodprøve eller sende mig til en tryghedsscanning

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

Jeg testede 3+4 og min så også sådan ud... det var før jeg skulle have mens.. 

Anmeld

10. maj 2011

slettet_7530

mortilfreja skriver:

Taak.. Overvejer at smutte forbi lægen i morgen og bede ham tage en blodprøve eller sende mig til en tryghedsscanning

Anmeld

10. maj 2011

SaNiNa

Denne gang blev min heller aldrig vildt positiv men to streger var der og det er jo ikke ensbetydende med at det skal være en graviditet uden for livmoderen. Hvilket jeg heller ikke har.

Men hvis du er meget nervøs så kontakt din læge så kan du jo nok få en scanning.

Stort tillykke med den positive test og det kommende lille barn

Anmeld

10. maj 2011

SussieThyssen

mortilfreja skriver:

Nu hedder det sig at Hcg-niveauet er højest om morgenen.
Så du kan altså ikke rigtigt regne med aftenurin.
SÅ stort tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. maj 2011

Bshizzle

MoarJ skriver:

Jeg testede 3+4 og min så også sådan ud... det var før jeg skulle have mens.. 

Samme her..

Man skal ikke være nervøs hvis den ikke er så tydelig de første dage.. ganske normalt..! ( står der osse i nogle af de der pakker..).

Men ta til lægen og få lavet en blodprøve/test.. så er du sikker, og behøver ik være nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.