Man ved man er hormonel når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

TbCp

Kristinav skriver:

Hihi - den har jeg også lavet. Det var dog lasagnen. Hvad bildte han sig dog ind at ville hjælpe til med den. Måtte så pænt undskylde lidt efter. Og det gjorde jeg med tårer ned af kinderne. Ih de hormoner

Pyha - jeg tror det er mindst lige så hårdt at være mand til en gravid, som at være den gravide..

Jeg undskyldte også meget bagefter... kunne slet ikke styre mine hormoner da jeg ventede mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

MaybeBaby

Når man meget træt går ind i soveværelset og med de allersidste kræfter får smidt sit tøj på gulvet og får sig lagt med sådan et stort suk at samtlige ældre mennesker tænker: er du sikker på, at du ikke er 78? Og SÅ sker det: man har glemt at trække gardinet for og morgensolen står lige ind ad det vindue, og man kan faktisk ikke overskue at sætte sig op for at gøre det (ja,vinduet er vitterligt ved siden af mig), så man ender med at råbe til kæresten med tårerne ned ad kinderne, om han ikke lige vil komme derind!

Anmeld

11. maj 2011

otlitrom

MaybeBaby skriver:

Når man meget træt går ind i soveværelset og med de allersidste kræfter får smidt sit tøj på gulvet og får sig lagt med sådan et stort suk at samtlige ældre mennesker tænker: er du sikker på, at du ikke er 78? Og SÅ sker det: man har glemt at trække gardinet for og morgensolen står lige ind ad det vindue, og man kan faktisk ikke overskue at sætte sig op for at gøre det (ja,vinduet er vitterligt ved siden af mig), så man ender med at råbe til kæresten med tårerne ned ad kinderne, om han ikke lige vil komme derind!

....øh ja... Den lavede jeg så sent som igår... Jeg kunne ikke nå laderen til min mobil på natbordet..

Jeg var top ynkelig igår!!

Anmeld

11. maj 2011

Rosa

Secrets skriver:

...Man synes alle babyer er totalt nuttede, og udbryder "nåååh", uanset hvordan babyen ser ud eller opfører sig.

... Man synes den der Føtex-reklame med den gravide og alle dagligvarerne er meget smuk og rørende.. 

... Man er sur over der ikke er nogen ISTERNINGER! For så kan væskeindtag også bare være total ligemeget.

Hahaha 

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

Den her lavede jeg i mandags...

... Når man har købt en pizza som lige skal bages det sidste, kæresten påtager sig opgave og kommer efter noget tid ind med en brun/sort pizza og man stor tuder i en time, for det var lige DEN pizza man ville have. (skal siges den var købt i brugsen, som ligger 100 meter væk). Du ender så med, at bestille mad fra den lokale grill (ligge 200 meter væk) og de skal self bringe det ud, heller venter 30 min end, at gå i de 3 minutter det tager.

Anmeld

11. maj 2011

Najsen86

... Man er sur over der ikke er nogen ISTERNINGER! For så kan væskeindtag også bare være total ligemeget.

Anmeld

11. maj 2011

MaybeBaby

kitty skriver:

....øh ja... Den lavede jeg så sent som igår... Jeg kunne ikke nå laderen til min mobil på natbordet..

Jeg var top ynkelig igår!!

Det er i sådanne situationer, man finder ud af, om man nu har valgt den rigtige mand. og de må jo kunne tage det sure med det søde (læs: komme når ynkeligheden sætter ind imod at kunne nedstirre fx stor bryster)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.