Man ved man er hormonel når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

..når ens bedste ven er ens sækkestol og man overvejer om det er umagen værd at gå heeelt ud på wc når man skal tisse... Seriøst!

...når man kigger undersøgende på velmenende gæster som kommer forbi og undrer sig over hvor posen med kage er??? Den OBLIGATORISKE kage som de naturligvis skal have med når de kommer i audiens hos dronningen af fatboy! 

...når ens mand kl 23 går ud i køkkenet og varmer risengrød til en UDEN at man har spurgt først - han ved jo at kl 23 er lig med "tid til risengrød!" i prego-world...

Hahahahahaa   Den med tisseturene kan jeg i øvrigt nikke genkendende til, bortset fra det ikke skyldes sækkestol. Bare fordi jeg tænker: "Jeg skal alligevel tisse igen om 2 minutter, så jeg kan lige så godt spare op! NÅ!" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Thereseh

kitty skriver:

... Man står i BabySam og får tårer i øjnene, fordi man snart skal være mor, og det hele bare er fantastisk og alt for godt til at være sandt!

.... når man går ud på altanen, skælvende af vrede, fordi manden har taget mad fra Burger King med hjem, på vej hjem fra arbejde, og ikke har ringet og spugt, om man skulle have noget med?

Ja, det er mig.. Bare idag..

Man ved til gengæld også man har fundet den rette, når han kommer ud på altanen med en halv burger og lidt fritter og siger "undskyld skat, det kan jeg godt se ikke var så betænksomt"....

Hvornår synes I man er hormonel (og selvfølgelig fuldstændig undskyldt af sin graviditet )?

He he, nårhhh 

Jeg blev mega sur i går, da kæresten ringede hjem fra et pizzaria, da han havde arbejdet sent, og skulle ha lidt mad med hjem... men da han kom hjem, havde han spist DET HELE på vejen, og ikke gemt et stykke til sin gravide kæreste (som havde spist masser af aftensmad får timer inden) ... Man er vist bare lidt småskør... 

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

- når man tuder uden at vide hvorfor

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

...Når man står og laver kødsovs og ens mand kommer hen og rører i den... hvorefter man giver ham et MØGFALD uden lige....
Hvad fanden bilder han sig ind at røre i kødsovsen ..

Anmeld

11. maj 2011

Ida.

kitty skriver:

... Man står i BabySam og får tårer i øjnene, fordi man snart skal være mor, og det hele bare er fantastisk og alt for godt til at være sandt!

.... når man går ud på altanen, skælvende af vrede, fordi manden har taget mad fra Burger King med hjem, på vej hjem fra arbejde, og ikke har ringet og spugt, om man skulle have noget med?

Ja, det er mig.. Bare idag..

Man ved til gengæld også man har fundet den rette, når han kommer ud på altanen med en halv burger og lidt fritter og siger "undskyld skat, det kan jeg godt se ikke var så betænksomt"....

Hvornår synes I man er hormonel (og selvfølgelig fuldstændig undskyldt af sin graviditet )?

Jeg har siddet med stor mave, benet i gips på en lille peter-plys børnestol og tuuuuudet i babysam, fordi vi skulle vælge barnevogn og jeg bare blev så rørt over, at det  var vores lille baby, der skulle ligge i den dersens barnevogn....tsk tsk

Jeg har også allerede tudet idag - bare fordi - og det er oven i købet bare en omgang pms

Anmeld

11. maj 2011

Karo

man bliver sur på manden over han ikke vil have pizza til aftensmad for 7 dag i træk.

Anmeld

11. maj 2011

L-Mortil3

... Når man bare ikke kan fatte hvorfor manden ikke straks læser ens tanker og giver sig i kast med at massere fødder.

... Når man kommer tudende hjem fra byen fordi de bare ikke havde lige DET stykke slik man allerhelst ville have (Men ikke selv ved hvad er, man ved bare hvilken smagfornemmelse man er på jagt efter).

... Når man giver køteren et møgfald for ville klappes, den kan da nok forstå jeg er træt! (Stakkels vovse, den fik dog også klap og kæl som undskyldning bagefter)

Anmeld

11. maj 2011

Corn

- Når man spiller prinsessefornærmet hele aftenen, fordi mandslingen ikke havde trøfler med hjem.... Fra den "rigtige" bager

Anmeld

11. maj 2011

Madam Blå

TbCp skriver:

...Når man står og laver kødsovs og ens mand kommer hen og rører i den... hvorefter man giver ham et MØGFALD uden lige....
Hvad fanden bilder han sig ind at røre i kødsovsen ..

Hihi - den har jeg også lavet. Det var dog lasagnen. Hvad bildte han sig dog ind at ville hjælpe til med den. Måtte så pænt undskylde lidt efter. Og det gjorde jeg med tårer ned af kinderne. Ih de hormoner

Pyha - jeg tror det er mindst lige så hårdt at være mand til en gravid, som at være den gravide..

Anmeld

11. maj 2011

SSL

Ida. skriver:

Jeg har siddet med stor mave, benet i gips på en lille peter-plys børnestol og tuuuuudet i babysam, fordi vi skulle vælge barnevogn og jeg bare blev så rørt over, at det  var vores lille baby, der skulle ligge i den dersens barnevogn....tsk tsk

Jeg har også allerede tudet idag - bare fordi - og det er oven i købet bare en omgang pms

Ej, det slår mig lige, når du skriver dét - tænk engang hvad medarbejderne i babysam må stå model til  ha ha ha, der er ikke andet end hormonelle gravide kvinder og deres stakkels gråhårede mænd  De må se/høre/tænke et og andet til tider når der sker sådanne situationer som din   hahaha, halleluja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.