Endelig svar på den sidste sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kæmpe krammer til dig søde. Jeg håber inderligt at det vil gå hurtigt når nu i nok skal i IVF/ICSI.

I skal nok blive forældre, men kan godt forstå hvis det føles som langt væk.

Det er virkelig ikke fair. 

Jeg ved ikke om det nytter at sige, men har oplevet mere end end gang, at nogen jeg kender med nedsat sædkvalitet får den forbedret over tid. Nogle gange af sig selv, andre gange pga. ekstra vitaminer.

Men nu ved jeg ikke præcis hvad det skyldes hos din mand. 

Det skal nok gå, for det skal det! 

Tusind tak for det, det varmer rigtig meget

Ja, det føles meget langt væk, især fordi vi nu ved, at vi skal igennem en hel del, før vi når målet.

Jeg tror desværre ikke at sædkvaliteten bliver meget forbedret hos min kæreste, da han har fået fjernet den ene testikel. Dvs. han kun har en til at producere sæd. Samtidig er han stoppet med at ryge og spiser sundere.  Men der er ikke noget galt med mig, og det holder mig lidt oppe, at det nok kommer til at gå hurtigt

Og ja, vi bliver forældre!!! Basta!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Sunflower

Det her indlæg var smuttet for mig

Hvor er det dejligt at I nu har fået resultatet så i kan komme igang Også selvom det ikke var det resultat i håbede på...

Jeg kan fortælle at vi har været igennem 4 x IUI + frivillige pauser og ikke blevet gravide af det. Vi har været i udredning / behandling i over et år før vi gik i gang IVF / ICSI. Det jeg prøver at sige er nok, at det måske ikke er så skidt endda hvis i kommer direkte i IVF / ICSI behandling - de ville jo ikke henvise jer til denne behandling hvis de mente det var realistisk at du blev gravid ved hjælp af IUI...

Jeg krydser i hvert fald fingre for jer

Anmeld

11. maj 2011

Putomanen

Sunflower skriver:

Det her indlæg var smuttet for mig

Hvor er det dejligt at I nu har fået resultatet så i kan komme igang Også selvom det ikke var det resultat i håbede på...

Jeg kan fortælle at vi har været igennem 4 x IUI + frivillige pauser og ikke blevet gravide af det. Vi har været i udredning / behandling i over et år før vi gik i gang IVF / ICSI. Det jeg prøver at sige er nok, at det måske ikke er så skidt endda hvis i kommer direkte i IVF / ICSI behandling - de ville jo ikke henvise jer til denne behandling hvis de mente det var realistisk at du blev gravid ved hjælp af IUI...

Jeg krydser i hvert fald fingre for jer

Det er bestemt rigtig dejligt, at vi endelig har fået et svar.  Vi har allerede brugt 6 måneder på selve udredningen, så det er skønt endelig at komme videre. Selvom det ikke er det spor vi havde håbet på at tage, så komemr vi afsted nu

Du har nok ret i, som en anden også skrev, at det nok ikke er så skidt at starte direkte i den meget effektive behandling. Det er det jeg må fokusere på

Jeg må indrømme at jeg har det meget bedre med det i dag, og jeg glæder mig faktisk lidt til samtalen med gynækologen, så vi kan få en henvisning.

Tak for dit søde og positive svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.