Endelig svar på den sidste sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Putomanen

Så fik vi svar på min kærestes sidste sædprøve, stærkt nedsat sædkvalitet

Gynækologen siger, at han ikke tror, at inseminering vil hjælpe os og vi skal til samtale hos ham i morgen. Øv, jeg havde stadig et lille spinkelt håb om, at vi kunne "nøjes" med insemination, især fordi den sidste prøve var lidt bedre end de første. Og så kunne vi være blevet ude på klinikken.

Så lige nu sidder jeg med en meget blandet følelse. En glæde over endelig at få svaret og føle, at vi kommer videre samtidig med, at jeg er vildt skuffet over resultatet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

baby84

Gynækologen siger, at han ikke tror, at inseminering vil hjælpe os og vi skal til samtale hos ham i morgen. Øv, jeg havde stadig et lille spinkelt håb om, at vi kunne "nøjes" med insemination, især fordi den sidste prøve var lidt bedre end de første. Og så kunne vi være blevet ude på klinikken.

Så lige nu sidder jeg med en meget blandet følelse. En glæde over endelig at få svaret og føle, at vi kommer videre samtidig med, at jeg er vildt skuffet over resultatet.

Åh det er jeg ked af at høre. Vi er i helt sammen båd og husker godt hvor underligt det var endelig at få svaret og pludselig være tvunget til at indstille sig på sådan rigtig at skulle i behandling. Det er skide hårdt og man skal lige have det til at synke ind. Det der dog er positivt er at man går direkte til den aller mest effektive behandling og dermed kan være heldig at slippe for en årlang proces. Hvis det kun er manden der fejler noget har i jo super gode odds når ægget først er befrugtet og det er op til din krop at ordne resten

jeg krydser for at i nu kan komme hurtig videre og i gang med projektet

Anmeld

10. maj 2011

SussieThyssen

Putomanen skriver:

Du/I får lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. maj 2011

Lisbeth85

Læste lige med, og håber på det bedste for Jer

Anmeld

10. maj 2011

Putomanen

baby84 skriver:

Åh det er jeg ked af at høre. Vi er i helt sammen båd og husker godt hvor underligt det var endelig at få svaret og pludselig være tvunget til at indstille sig på sådan rigtig at skulle i behandling. Det er skide hårdt og man skal lige have det til at synke ind. Det der dog er positivt er at man går direkte til den aller mest effektive behandling og dermed kan være heldig at slippe for en årlang proces. Hvis det kun er manden der fejler noget har i jo super gode odds når ægget først er befrugtet og det er op til din krop at ordne resten

jeg krydser for at i nu kan komme hurtig videre og i gang med projektet

Ja, det er noget af en mundfuld at få. Og det gør lidt ondt at måtte give op om drømmen om selv at lave en baby.

Jeg må også indrømme at jeg frygter alle hormonerne, scanningerne osv., det er en stor proces, som vi sætter i gang. Men jeg har ikke tænkt over, at vi skal i en mere effektiv behandling, det er meget rart! Det må jeg prøve at lægge fokus på!

Og tak for dit søde svar, det beroliger mig lidt

Anmeld

10. maj 2011

Putomanen

SussieThyssen skriver:

Du/I får lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Tusind tak, det varmer

Anmeld

10. maj 2011

Putomanen

Lisbeth85 skriver:

Læste lige med, og håber på det bedste for Jer

Mange tak for det.  Det er dejligt at tænke på!

Anmeld

10. maj 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg vil ikke forlade dit indlæg uden at give dig en kæmpe krammer

Vi har desværre også været i jeres situation og det er virkelig hårdt!

Jeg håber, at i kan glæde jer over, at hjælpen nu er på vej: DET SKAL NOK LYKKES - TRO PÅ DET!!

Anmeld

10. maj 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg vil ikke forlade dit indlæg uden at give dig en kæmpe krammer

Vi har desværre også været i jeres situation og det er virkelig hårdt!

Jeg håber, at i kan glæde jer over, at hjælpen nu er på vej: DET SKAL NOK LYKKES - TRO PÅ DET!!

Tusind tak for det

Det er rart at få nogle ting at vide, som jeg kan fokusere på, det hjælper lidt på det hele.

Jeg burde næsten sætte de små citater op rundt på spejle, vægge osv., så jeg kan blive mindet om det hver dag  For ja, selvfølgelig lykkes det for os

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Kæmpe krammer til dig søde. Jeg håber inderligt at det vil gå hurtigt når nu i nok skal i IVF/ICSI.

I skal nok blive forældre, men kan godt forstå hvis det føles som langt væk.

Det er virkelig ikke fair. 

Jeg ved ikke om det nytter at sige, men har oplevet mere end end gang, at nogen jeg kender med nedsat sædkvalitet får den forbedret over tid. Nogle gange af sig selv, andre gange pga. ekstra vitaminer.

Men nu ved jeg ikke præcis hvad det skyldes hos din mand. 

Det skal nok gå, for det skal det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.