Hjælp mig piger.. Julie har et eller andet... (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Mira0911

Munder skriver:

Det ser meget sådan ud - tror Andrea's nakke ligner meget godt (pånær hun har mørkere hår)

Hvis hun bliver ved med at klø, er det måske en god ide at smutte en tur til lægen.

Ja, holder hvert fald lige øje med det... Storkebid kan de godt give nogen form for kløe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Mira0911

twinboys skriver:

eksem eller et bid???

Nået frem til at det er storkebid, ikke noget jeg havde tænkt over.. Vidste godt hun var født med det i nakken... 

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Okay, jamen så kan det være at det er det...

Ja.. 

Anmeld

10. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Det  ligner det mig og maja også her, tror det er et slags modersmærke..

Anmeld

10. maj 2011

Munder

MoarJ skriver:

Ja, holder hvert fald lige øje med det... Storkebid kan de godt give nogen form for kløe?

Det tror jeg ikke - Andrea bliver 5 til september og har aldrig været  generet af det.

Måske der har været et lille insekt, nogle krummer eller noget der har generet

Anmeld

10. maj 2011

Ina33

Kan det være lus?

Vi har aldrig selv haft lus, men jeg har hørt at det kan give røde plamager i nakken og bag ørerne.

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

Munder skriver:

Det tror jeg ikke - Andrea bliver 5 til september og har aldrig været  generet af det.

Måske der har været et lille insekt, nogle krummer eller noget der har generet

Okey... Holder hvert fald lige øje med det... 

Tusind tak for hjælpen til Jer der har svaret i tråden... 

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

Loppe skriver:

Kan det være lus?

Vi har aldrig selv haft lus, men jeg har hørt at det kan give røde plamager i nakken og bag ørerne.

Jeg kan ikke se nogen æg eller lus i hendes hår... Jeg har ikke lige tænkt på at hun er født med storkebid i nakken, så det er det... Ser tiden an og ser om det fortsætter.. 

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Jeg ville også sige enten STORKEBID (som mange børn er født med.
Ellers tror jeg at det er VARMEKNOPPER.

Ihvertfald ser det for mig ganske ufarligt ud.

Kun hvis det blusser yderligere op, breder sig yderligere eller ændrer udenseende - eller hvis det virker til at genere Julie og tage til i at klø - så ville jeg få det tjekket nærmere efter.
Men min lige-nu-og-her vurdering, udfra disse billeder er, at det enten er storkebid eller varmeknopper. Begge dele noget helt uskyldigt og ufarligt, som man ikke gør noget ved .....andet end at klæde hende lettere, hvis hun virker til at have det meget varmt

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

JustAnotherName skriver:

Jeg ville også sige enten STORKEBID (som  mange børn er født med)Eller tror jeg at det er VARMEKNOPPER. Ihvertfald ser det for mig ganske ufarligt ud.
Kun hvis det blusser uderligere op, breder sig yderligere eller ændrer udenseende - eller hvis det virker til at genere Julie og tage til i at klø - så ville jeg få det tjekket nærmere efter.
Men min lige-nu-og-her vurdering, udfra disse billeder er, at det enten er storkebid eller varmeknopper. Begge dele noget helt uskyldigt og ufarligt, som man ikke gør noget ved .....andet end at klæde hende lettere, hvis hun virker til at have det meget varmt

Jeg hælder til at det er storkebid... Hun er ikke nogen knopper nogen steder deromme... Holder selvfølgelig øje med det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.