Hvad havde i gjort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Bshizzle

Du burde da kunne få hjælp fra kommunen??
Bolig-støtte mm..
- Om ik andet.. så kunne du søge et job til hverdagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Du burde da kunne få hjælp fra kommunen??
Bolig-støtte mm..
- Om ik andet.. så kunne du søge et job til hverdagen?

Må lige få snakket med kommunen for føler mig sku lidt tvangsindlagt til at blive ved ham. Hvilket ikke er sjovt for han behandler mig ikke godt... Jeg ved at hvis jeg havde haft råd var jeg skredet for længst.. Men kærlighed og dårlig økonomi ja så er jeg altså blevet alt for længe..

Anmeld

10. maj 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

Må lige få snakket med kommunen for føler mig sku lidt tvangsindlagt til at blive ved ham. Hvilket ikke er sjovt for han behandler mig ikke godt... Jeg ved at hvis jeg havde haft råd var jeg skredet for længst.. Men kærlighed og dårlig økonomi ja så er jeg altså blevet alt for længe..

I mange kommuner er de meget hjælpsomme.. for at stå uden bolig / tag over hovedet vil de jo ikke se.

Hvilken kommune er du fra ?

F.eks i Odense kan man sagtens finde en møg billig 1 værelses nemlig..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

I mange kommuner er de meget hjælpsomme.. for at stå uden bolig / tag over hovedet vil de jo ikke se.

Hvilken kommune er du fra ?

F.eks i Odense kan man sagtens finde en møg billig 1 værelses nemlig..

Bor i Jammerbugt kommune

Anmeld

10. maj 2011

mette-mus

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvorfor du er på kontanthjælp og din baggrund etc., men hvad med at tage et job hurtigst muligt?

Og så bide i det sure æble hvis det er flaskedreng i den nærmeste brugs eller lign.? Så vil du jo i løbet af en måned have til at flytte for??

Der må da være et eller andet der hvor du bor?

Og så måske få lavet en bedre (midlertidig) afbetalingsordning med din bank. (de fleste er jo til at tale med -særligt hvis de kan se man har fast indtægt..)

Så kan du jo altid genoverveje din situation og søge noget andet/starte uddannelse eller hvad du nu drømmer om.

Det var i hvert falde hvad jeg ville gøre hvis jeg stod i din situation.

Som min kloge mormor altid sagde "skeen i egen hånd søster"

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

mette-mus skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvorfor du er på kontanthjælp og din baggrund etc., men hvad med at tage et job hurtigst muligt?

Og så bide i det sure æble hvis det er flaskedreng i den nærmeste brugs eller lign.? Så vil du jo i løbet af en måned have til at flytte for??

Der må da være et eller andet der hvor du bor?

Og så måske få lavet en bedre (midlertidig) afbetalingsordning med din bank. (de fleste er jo til at tale med -særligt hvis de kan se man har fast indtægt..)

Så kan du jo altid genoverveje din situation og søge noget andet/starte uddannelse eller hvad du nu drømmer om.

Det var i hvert falde hvad jeg ville gøre hvis jeg stod i din situation.

Som min kloge mormor altid sagde "skeen i egen hånd søster"

Syntes bare det hele virker så uoverskueligt selvom det egentlig nok ikke er det.

Anmeld

10. maj 2011

mette-mus

DET kan jeg godt forstå du syntes

Men du kan tro at det ser bedre ud på den anden side.

Jeg arbejder til daglig i en privat organisation hvor vi bl.a. yder hjælp og støtte til unge som sidder lidt fast i tilværrelsen (dog oftest med børn), hvis du får lyst er du meget velkommen til at skrive til mig privat så vil jeg gerne hjælpe dig lidt videre. Nogle gange skal man jo bare få delt tingene med en anden, så skaber det straks lidt mere perspektiv.

Vil i hvert falde ønske dig alt godt fremover. Og op med humøret du -tingene løser sig

//M

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

mette-mus skriver:

DET kan jeg godt forstå du syntes

Men du kan tro at det ser bedre ud på den anden side.

Jeg arbejder til daglig i en privat organisation hvor vi bl.a. yder hjælp og støtte til unge som sidder lidt fast i tilværrelsen (dog oftest med børn), hvis du får lyst er du meget velkommen til at skrive til mig privat så vil jeg gerne hjælpe dig lidt videre. Nogle gange skal man jo bare få delt tingene med en anden, så skaber det straks lidt mere perspektiv.

Vil i hvert falde ønske dig alt godt fremover. Og op med humøret du -tingene løser sig

//M

Det er bare det at det ikke er første gang vi flytter fra hinanden. Er bare kommet tilbage hver gang.. Nok fordi det er det nemmeste og så elsker jeg ham jo

Anmeld

10. maj 2011

mette-mus

Ja, det er jo straks sværre så.. Det er der jo ingen andre end dig der kan mærke hvad der er rigtigt for dig.

Måske du skal tage dig god tid til at tage en beslutning -selvom det er nemmere sagt end gjort

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

mette-mus skriver:

Ja, det er jo straks sværre så.. Det er der jo ingen andre end dig der kan mærke hvad der er rigtigt for dig.

Måske du skal tage dig god tid til at tage en beslutning -selvom det er nemmere sagt end gjort

Ja vil meget gerne flytte, men omvendt så håber jeg jo at tingene forandre sig.. At han forandre sig. Selvom jeg virkelig tvivler. For når vi har det godt, så har vi det RIGTIG godt. De dage er der bare ikke mange af mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.