Hvad havde i gjort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.. Jeg har et problem..

Jeg bor sammen med min kæreste, men det kører ikke alt for godt. Jeg vil meget gerne flytte.. Mit problem er så at jeg ikke har råd til det :s Jeg får knap 5000 ubt. om mdr. Banken skal så have ca. 1500 så der er ikke meget tilbage..
Min mor og jeg kan bare ikke bo sammen, så det er heller ikke en mulighed.
Har ikke nogen veninder jeg kan holde ud i længere tid af gangen.
Min fars kæreste er en so så der kan jeg heller ikke bo.
Syntes ikke det er fair overfor min kæreste at blive boende bare fordi jeg ikke har råd til andet.

Ved slet ikke lige hvad jeg skal gribe til at gøre.. Syntes det er noget lort det hele. Føler lidt jeg har gravet min egen grav

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Baby_girl2011

Anonym skriver:

Jeg bor sammen med min kæreste, men det kører ikke alt for godt. Jeg vil meget gerne flytte.. Mit problem er så at jeg ikke har råd til det :s Jeg får knap 5000 ubt. om mdr. Banken skal så have ca. 1500 så der er ikke meget tilbage..
Syntes ikke det er fair overfor min kæreste at blive boende bare fordi jeg ikke har råd til andet.

Ved slet ikke lige hvad jeg skal gribe til at gøre.. Syntes det er noget lort det hele. Føler lidt jeg har gravet min egen grav

det jeg havde gjordt var at søge ind i en boligforeninge og sige at det er en haster..

så ville jeg gå på kommunen og søge om at låne til indskud ( nårh du får en lejlighed)

nu ved jeg ikke om du har børn men du kan jo søge noget ekstre ordinært børne tilskud.. og det samme kan du hvis de går i Dp/vuggestue eller BH..

held og lykke

Anmeld

10. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

studerer du?

så ville jeg da finde noget kollegie halløj

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

JessiMus skriver:

det jeg havde gjordt var at søge ind i en boligforeninge og sige at det er en haster..

så ville jeg gå på kommunen og søge om at låne til indskud ( nårh du får en lejlighed)

nu ved jeg ikke om du har børn men du kan jo søge noget ekstre ordinært børne tilskud.. og det samme kan du hvis de går i Dp/vuggestue eller BH..

held og lykke

Jeg har ingen børn. Og jeg ved sku ikke for det er huslejen jeg ikke har råd til

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

studerer du?

Nej jeg gør ikke. Jeg er arbejdsløs så er på kontant hjælp. Jeg er forresten 21

Anmeld

10. maj 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

studerer du?

Det var også det jeg tænkte.

Hvis du studerer, arbejder du så ved siden af? Der er jo mulighed for at få lidt ekstra på kontoen hver måned, og evt. studielån.

Anmeld

10. maj 2011

Baby_girl2011

Anonym skriver:

Jeg har ingen børn. Og jeg ved sku ikke for det er huslejen jeg ikke har råd til

så havde jeg søgt en 1 værelse lejlighed eller flyttet hjem til min forældre.. og så havde jeg bidt i det sure æble..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

JessiMus skriver:

så havde jeg søgt en 1 værelse lejlighed eller flyttet hjem til min forældre.. og så havde jeg bidt i det sure æble..

Min mor er alkoholiker så det kan jeg ikke. Jeg vil ikke bo ved hende.

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det var også det jeg tænkte.

Hvis du studerer, arbejder du så ved siden af? Der er jo mulighed for at få lidt ekstra på kontoen hver måned, og evt. studielån.

Jeg har en job i weekenderne, men er ikke sikker på hvormeget ekstra jeg tjener for har ikk fået min første løn endnu..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Den billigste lejlighed heromkring koster 2800,- + forbrug. Det betyder så at jeg får et minus på kontoen om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.