Kroppen efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

Miamaja

henriette larsen skriver:

ikke fint her men fedt.. man kan slet ikke se jeg har været gravid 10 gang men kun født 2 af dem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

monstar99

åh tja nu har jeg ikke født endnu 54.png
Har da fået lidt stækmærker på maven og lår, nu må vi se hvor galt det ser ud efter jeg har født 45.png

Anmeld

10. november 2008

Balderson

Jeg har svaret, at man gerne må kunne se at jeg har fået børn...

Men jeg har så også være så heldig at kun tage 9 kg på under graviditeten og har så tabt mig næsten 20 kg efter fødslen.. Så jeg skal jo ikke klage.. Er da glad for at det ikke kun er graviditets kilo'erne der er røget, men også mere af mine egne kg... Så jeg er ved at være tæt på min idealvægt, og det er uden at gøre noget for det...

Anmeld

10. november 2008

Kvindemin

Jeg har en perfekt krop. Lidt at det 'døde' hud af på maven, og så stræk mærkerne.
Så er den i hvert fald perfekt 60.png

Anmeld

10. november 2008

Mathilde

Jeg har svaret, at man gerne må kunne se at jeg har fået børn...

Men jeg har så også være så heldig at kun tage 9 kg på under graviditeten og har så tabt mig næsten 20 kg efter fødslen.. Så jeg skal jo ikke klage.. Er da glad for at det ikke kun er graviditets kilo'erne der er røget, men også mere af mine egne kg... Så jeg er ved at være tæt på min idealvægt, og det er uden at gøre noget for det...

Ej hvor dejligt at du har tabt så meget efter fødslen og så endda uden kamp
Sådan håber jeg også det bliver for mig

Anmeld

10. november 2008

Anne

Chritinap skriver:

Jeg har en perfekt krop. Lidt at det 'døde' hud af på maven, og så stræk mærkerne.
Så er den i hvert fald perfekt 60.png

Anmeld

12. november 2008

Maria9990

Jeg har det på samme måde som før, bare med lidt udtyelige strækmærker og det er måske 5 jeg har af dem ved mine hofter, så det er helt fint.

Jeg tabte også stort set det hele igen med det samme.
Victoria er født 25/12 og der vejede jeg nok 75kg., og da jeg vejede mig nytårsaften vejede jeg 59 kg. (2 kg. mere end da jeg blev gravid)

Knus Maria, som er fint tilfreds med sin krop, med stadig helst vil ses med tøj på, men sådan har det altid været 76.gif

Anmeld

13. november 2008

Josefine

Jeg fødte en lille pige d.23 august og kom meget hurtigt ned på min "gamle" vægt igen. Men det hele sidder bare slet ikke som før!!! Der er slet ikke noget som er fast mere. Det hele er bare blødt, især mine bryster.
Min kæreste har slet ikke fået lov til at røre mine bryster eller kigge på dem uden jeg har en bh på!!!!
Jeg er virkelig ked af at min krop er blevet sådan.......

Anmeld

13. november 2008

Kloster

Liva skriver:

Hej...

Ja, jeg forsøger lige for tiden at få lidt af min gamle før-graviditetskrop tilbage - primært vægtmæssigt...

Jeg har det selv sådan, at det er ok man kan se jeg har fået børn, men derfor behøver det hele jo ikke at hænge. Hvordan med jer, hvordan har i det med jeres krop efter i har fået børn?

Kh Liva

Hej Liva.
Jeg har det ret fint med min krop efter jeg har født 3 børn.
Jeg er 158 cm lav og har altid vejet 50-52 kg.
Efter hvert barn er der gået ca 6 mdr, så var de 23-25 kg fra graviditeten smidt.
Dog har jeg skullet kæmpe og kæmpe efter 3. graviditet. Først efter næsten 4 år, er jeg kommet af med de 12 af de 14 kg, som jeg manglede efter den 3. graviditet.
Desværre har jeg bare byttet en vane ud og desværre ikke så sund en vane... Jeg startede nemlig med at ryge igen ... Og væk var de overflødige kg
Men har dog en planom at stoppe, når jeg er færdig med min uddannelse.
Håber så, der er en del mere tid til at pleje mig selv,på den helt rigtige og sunde måde... Også ryger smøgerne sig en tur!!

Men efter 3 børn er min mave stadig lidt topmave. Det gør mig ikke så meget. Og mine strækmærker ser hverken jeg ell min mand.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.