Kroppen efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mit forhold til min krop efter børn er:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.032 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. november 2008

Liva

Hej...

Ja, jeg forsøger lige for tiden at få lidt af min gamle før-graviditetskrop tilbage - primært vægtmæssigt...

Jeg har det selv sådan, at det er ok man kan se jeg har fået børn, men derfor behøver det hele jo ikke at hænge. Hvordan med jer, hvordan har i det med jeres krop efter i har fået børn?

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Honningblomst

Tja...jeg retter op på det jeg kan...dog er det mere vægttab end børnefødsler som har ændret mig og som jeg vil rette.,...jeg lever sundt og er slank og fit..men min mave og bryster kan jeg ikke gøre noget ved, så det betaler jeg mig fra...for mit indre må meget gerne hænge sammen med mit ydre...

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

min krop er næsten som den var før.....har fået en del mindre bryster og meget lidt stræk mærker på siden.....så jeg har været heldig......og jeg tog 25 kg på under graviditeten......

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

min krop er næsten som den var før.....har fået en del mindre bryster og meget lidt stræk mærker på siden.....så jeg har været heldig......og jeg tog 25 kg på under graviditeten......

Anmeld

9. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har det på samme måde som før...nemlig ikke helt tilfreds Men det er jo kun mig selv, som er herre over at lave om på det

Anmeld

9. november 2008

3rollinger

Jeg har jo tabt mig lidt siden jeg blev gravid foerste gang, saa jeg er egentlig godt tilfreds. Det eneste er lige de smaa, lidt "tomme" bryster, men det kan jeg leve med. Jeg er typen der kan faa flad mave igen da min overvaegt sidder paa bagdelen.

Knus
Trine

Anmeld

9. november 2008

Katjaro

Min krop som sådan har ikke ændret sig fordi jeg har fået barn. Men min motivation til at dyrke idræt/motion er efterhånden ikke eksisterende - og det kan ses.

Så der er kommet et par kg ekstra på sidebenene, men det må jeg jo gøre noget ved hvis det generer mig for meget.

hilsen katja

Anmeld

9. november 2008

MorCamilla

Jeg tog ingenting på under graviditeten ud over små 2 kilo, så min krop er som den var før jeg blev gravid.. Det eneste der har ændret sig er at jeg nu har et ar på maven (fra kejsersnittet) men ellers ingen forrandringer...

Anmeld

9. november 2008

H+S Skjolgborg.

ikke fint her men fedt.. man kan slet ikke se jeg har været gravid 10 gang men kun født 2 af dem....

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

Trine Spanien skriver:

Jeg har jo tabt mig lidt siden jeg blev gravid foerste gang, saa jeg er egentlig godt tilfreds. Det eneste er lige de smaa, lidt "tomme" bryster, men det kan jeg leve med. Jeg er typen der kan faa flad mave igen da min overvaegt sidder paa bagdelen.

Knus
Trine

nemlig mit fedt sidder også på røven...og det er altså svært at få væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.