Anonym skriver:
Hvis i fandt det her på jeres kærestes computer :
Mmm hehe, good girl... Must've been hard, being so horny around the others and not being able to do anything about it for so long 
Happy birthday! Happy birthday! *wraps my arms around you and kisses you deeply, whispering, 'I love you.'* Wheeeeeee! Happy birthdayyyy!
42...You damn well better we proud, I am! *tickles you, smiling* I wish I was there to give you 42 wake-up kisses, before you went off to work.. I hope work is okay, even though you've got no computers (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!)!
I hope I'll catch you on sometime today..
I'll try and be on MSN whenever I can!
Mmmm I hope the weather is great over there! Its dull and gray and boring here, and cooold. I should go to New Jersey for sure. You know, I have a cold. I'm sure I'd find a 'cure' if I went to visit you.
You make me so happy I just want to jump up and down and up and down, my arms flailing, while I shout, 'I loooooove you Bunniiieeeeeeeeeeeeeee!'. People would stare. I don't care 
I really hope you enjoy today and have a great time at six flags, that you get lots of nice presents and the movie is good!
Wishing I could be there,
I love you my Bunnie,
Your *******
vi venter barn sammen, han vil ikke have det og er igang med at presse mig til abort, har kendt ham i 6 år..
da jeg ville konfrontere ham med det, benægtede han indtil jeg fortalte ham at jeg havde det hele på min pc .. så blev han gal på mig ? (heller ikke helt ok at kigge selvom at han havde ladet den stå åben) den dreng køre mig psykisk ned, ! ved ikke om jeg skal kæmpe for at vi bliver sammen for barnets skyld, eller droppe det hele med det samme inden det bliver for kopliceret.. for at gøre det værre. han skrev så en afsked til hende, MEN, MEN, MEN, han skriver så senere til hende at det var MIG der havde blooket hende og havde sendt afskeden !
er rasende lige nu ! det kan slet ikke beskrives med ord.. ! åh,ha altså !
er så forvirret, håber der er nogen der vil hjælpe
Drop the zero, get a hero

når nu vi er i det engelske

Ej, jeg ville ikke "kæmpe" for det, hvad er der at kæmpe for? Manden er jo tydligvis forelsket i en anden.
Desuden så har du jo heller ingen interesse i, at lære dit barn at sådan er det okay at behandle hinanden i et parforhold.
Det skal jo bygge på gensidig kærlighed og frem for alt respekt. Og det udviser din kæreste vist ikke lige på nuværende tidspunkt!
Og han vil tilmed presse dig til abort, armen come on, videre, 6 år af dit liv er vist rigeligt spildt på ham, lad være at spilde 6 år mere.
Kæmpe kram til dig

*Camilla 19+6