Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

SussieThyssen

Hmm..det er godt nok en svær en.
Men du må nok se i øjnene, at det ikke er dig og ham.
Hvis I har været sammen i 6 år og han er 23...så har han været 17 år, da I begyndte..og det er en meget ung alder at blive bundet til en person på..især når man er en ung mand.
Han har ikke været ude og løbe hornene af sig, som andre unge fyre i den alder, og så er det dømt til at vise sig før eller siden..trangen til at prøve andre af end den faste pige.
Sådan er det nu engang desværre for de fleste mænd. Jagt instinktet overtager og hjernen går ud af bagdøren, også selvom han måske senere hen i sit liv vil fortryde.

Nu kan jeg jo forstå, at hende han har skrevet sammen med, sidder i et helt andet land og det er jo egentligt dejligt uforpligtende netop at skrive sammen med en, som man højest troligt aldrig vil få set, hvis du kan følge mig.
Naturligvis er det ikke acceptabelt, men hvad bliver så det næste???

Så realistisk set, så har du en kæreste, der er kørt træt og det bedste for jer begge og bebsen i maven, vil nok være, at slippe og se at komme videre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hvis i fandt det her på jeres kærestes computer :

Mmm hehe, good girl... Must've been hard, being so horny around the others and not being able to do anything about it for so long

Happy birthday! Happy birthday! *wraps my arms around you and kisses you deeply, whispering, 'I love you.'* Wheeeeeee! Happy birthdayyyy!

42...You damn well better we proud, I am! *tickles you, smiling* I wish I was there to give you 42 wake-up kisses, before you went off to work.. I hope work is okay, even though you've got no computers (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!)!

I hope I'll catch you on sometime today.. I'll try and be on MSN whenever I can!

Mmmm I hope the weather is great over there! Its dull and gray and boring here, and cooold. I should go to New Jersey for sure. You know, I have a cold. I'm sure I'd find a 'cure' if I went to visit you.

You make me so happy I just want to jump up and down and up and down, my arms flailing, while I shout, 'I loooooove you Bunniiieeeeeeeeeeeeeee!'. People would stare. I don't care

I really hope you enjoy today and have a great time at six flags, that you get lots of nice presents and the movie is good! 

Wishing I could be there,
I love you my Bunnie,
Your *******

vi venter barn sammen, han vil ikke have det og er igang med at presse mig til abort, har kendt ham i 6 år.. 

da jeg ville konfrontere ham med det, benægtede han indtil jeg fortalte ham at jeg havde det hele på min pc .. så blev han gal på mig ? (heller ikke helt ok at kigge selvom at han havde ladet den stå åben) den dreng køre mig psykisk ned, ! ved ikke om jeg skal kæmpe for at vi bliver sammen for barnets skyld, eller droppe det hele med det samme inden det bliver for kopliceret.. for at gøre det værre. han skrev så en afsked til hende, MEN, MEN, MEN, han skriver så senere til hende at det var MIG der havde blooket hende og havde sendt afskeden ! 

er rasende lige nu ! det kan slet ikke beskrives med ord.. ! åh,ha altså !

er så forvirret, håber der er nogen der vil hjælpe  

Drop the zero, get a hero når nu vi er i det engelske

Ej, jeg ville ikke "kæmpe" for det, hvad er der at kæmpe for? Manden er jo tydligvis forelsket i en anden.

Desuden så har du jo heller ingen interesse i, at lære dit barn at sådan er det okay at behandle hinanden i et parforhold.

Det skal jo bygge på gensidig kærlighed og frem for alt respekt. Og det udviser din kæreste vist ikke lige på nuværende tidspunkt!

Og han vil tilmed presse dig til abort, armen come on, videre, 6 år af dit liv er vist rigeligt spildt på ham, lad være at spilde 6 år mere.

Kæmpe kram til dig

*Camilla 19+6

Anmeld

10. maj 2011

Minibix

Hvor må det være forfærdeligt at stå i en sådan situation, særligt midt i en graviditet.

Set udefra er det hele vist meget enkelt - ud med stodderen omgående. Men ja - ting kan virke så komplicerede når man står lige midt i orkanens øje. Det er IKKE ok at behandle dig på den måde. Og ja det kan være ret kompliceret at gå fra hinanden hvis man fx ejer et hus sammen, men der er en løsning på alt. Det er der virkelig!

Har du ikke nogen nære veninder eller familie der kan hjælpe dig?

Mit råd er at glemme alt om hvad han tænker, føler, hvorfor gjorde han det, hvad mangler han osv. Det er ligegyldigt, for der er INGEN undskyldninger for det han har gjort. INTET du kan have gjort kan retfærdiggøre hans handlinger.

Koncentrer dig om dig selv og barnet, har du mod på livet som enlig mor, ønsker du et barn med en sådan mand osv. Hvad ønsker DU for dig selv?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.