Hvad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

sarahb

Anonym skriver:

ved det godt, men synes det er et meget svært dilemma. vil gerne tilgive ham.. men at han har kontaktet hende igen, og ikke har det dårligt med det.. ja det ved jeg ikke om jeg kan acceptere .. 

vi bor sammen, og der er SÅ mange ting der pludselig skal på plads hvis jeg skal til at flytte herfra (desværre ikke bare en lejebolig jeg kan gå fra) 

Hvordan kan praktiske ting overskugge hvordan du vil behandles som kvinde...
Han får da endnu mindre respekt for dig ved at du tilgiver, så ved han hvor nemt han slipper og så fortsætter detnsom det allerede har gjort...
Byg noget selvtillid op om din egen person og vær stærk så er det ikk så svært at få alt til at hænge sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Jeg håber, du har skrevet dette indlæg for at få bekræftet, at du skal smide ham på porten og ikke fordi, du faktisk er i tvivl.

Det er 100% uacceptabelt, det han har gang i, og du vil få det meget bedre uden ham.

Livet som enlig mor er ikke lutter lagkage, nej, men det er stadig bedre end at være sammen med en, du ikke kan stole på.

Det er heller ikke fordi at jeg er bange for at skulle være alene med barnet.. det skal jeg nok klare.. 

men på trods a det hele elsker jeg ham jo stadig, og efter så mange år er det meget svært at tage det endelige skridt og få sagt fra.. han får det jo så fint til at lyde som om at det er min skyld... 

har bare lyst til at skrive til hende og sige at det altså ikke var mig der brød kontakten ! han lyver for os begge .. og det ret ondt at føle sig forrådt af den ene man føler man virkelig kan stole på.. 

så er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre..  

Anmeld

10. maj 2011

Dansker i England

Anonym skriver:

Det er heller ikke fordi at jeg er bange for at skulle være alene med barnet.. det skal jeg nok klare.. 

men på trods a det hele elsker jeg ham jo stadig, og efter så mange år er det meget svært at tage det endelige skridt og få sagt fra.. han får det jo så fint til at lyde som om at det er min skyld... 

har bare lyst til at skrive til hende og sige at det altså ikke var mig der brød kontakten ! han lyver for os begge .. og det ret ondt at føle sig forrådt af den ene man føler man virkelig kan stole på.. 

så er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre..  

Det er svært at ende et langt forhold, ja, og især hvis man stadig har følelser for manden, men tro mig - du vil få det bedre i det lange løb, hvis du ender det nu. Han har jo bevist, at du ikke kan stole på ham, og at han er klar til at lyve gennem tænderne for at få, hvad han vil have.

Ang den anden kvinde, synes jeg, du skal lade de to sejle sin egen båd - lad være med at tage kontakt til hende - intet godt kommer ud af det.

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ah okay. Ja, så er det jo en helt anden situation. Så kan det jo faktisk sagtens være at han har mødt hende. Eller ikke, det er ikke til at sige.

Prøv lige at læse mit indlæg igen, jeg har rettet lidt i det. Men bundlinjen er - få snakket det her igennem. Prøv at få ham til at åbne op og smide kortene på bordet. Det kan godt blive rigtig svært, men du kommer længst ved ikke at hidse dig op, men prøve at være rolig.

OBS: Og husker lige at du skrev at han er 23. Det er altså absolut ikke unormalt for en 23-årig ikke at ville have børn.

problemet er sådanset at han ikke vil snakke med mig overhovedet .. hverken og min graviditet, utroskaben, eller noeget andet .. han bliver meget aggresiv når jeg snakker til ham, selvom at jeg prøver at bevare roen og snakke stille og roligt til ham.. 

ved godt det ikke er unormalt.. ved også godt at han ikke ønsker børn.. men nu er skaden sket, og jeg lader mig ikke presse til endnu en abort af ham.. 

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvis i fandt det her på jeres kærestes computer :

Mmm hehe, good girl... Must've been hard, being so horny around the others and not being able to do anything about it for so long

Happy birthday! Happy birthday! *wraps my arms around you and kisses you deeply, whispering, 'I love you.'* Wheeeeeee! Happy birthdayyyy!

42...You damn well better we proud, I am! *tickles you, smiling* I wish I was there to give you 42 wake-up kisses, before you went off to work.. I hope work is okay, even though you've got no computers (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!)!

I hope I'll catch you on sometime today.. I'll try and be on MSN whenever I can!

Mmmm I hope the weather is great over there! Its dull and gray and boring here, and cooold. I should go to New Jersey for sure. You know, I have a cold. I'm sure I'd find a 'cure' if I went to visit you.

You make me so happy I just want to jump up and down and up and down, my arms flailing, while I shout, 'I loooooove you Bunniiieeeeeeeeeeeeeee!'. People would stare. I don't care

I really hope you enjoy today and have a great time at six flags, that you get lots of nice presents and the movie is good! 

Wishing I could be there,
I love you my Bunnie,
Your *******

vi venter barn sammen, han vil ikke have det og er igang med at presse mig til abort, har kendt ham i 6 år.. 

da jeg ville konfrontere ham med det, benægtede han indtil jeg fortalte ham at jeg havde det hele på min pc .. så blev han gal på mig ? (heller ikke helt ok at kigge selvom at han havde ladet den stå åben) den dreng køre mig psykisk ned, ! ved ikke om jeg skal kæmpe for at vi bliver sammen for barnets skyld, eller droppe det hele med det samme inden det bliver for kopliceret.. for at gøre det værre. han skrev så en afsked til hende, MEN, MEN, MEN, han skriver så senere til hende at det var MIG der havde blooket hende og havde sendt afskeden ! 

er rasende lige nu ! det kan slet ikke beskrives med ord.. ! åh,ha altså !

er så forvirret, håber der er nogen der vil hjælpe  

Se at komme væk i en fart!!! Du er klart bedre tjent uden ham!

Der er jo ingen respekt for dig i hans opførsel. 

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Anonym skriver:

problemet er sådanset at han ikke vil snakke med mig overhovedet .. hverken og min graviditet, utroskaben, eller noeget andet .. han bliver meget aggresiv når jeg snakker til ham, selvom at jeg prøver at bevare roen og snakke stille og roligt til ham.. 

ved godt det ikke er unormalt.. ved også godt at han ikke ønsker børn.. men nu er skaden sket, og jeg lader mig ikke presse til endnu en abort af ham.. 

Nej, selvfølgelig skal du ikke lade dig presse til en abort. Det er helt rigtigt at vælge barnet til hvis det er dét du føler er rigtigt.

Han lyder godt nok som en træmand. Hvis han slet ikke er villig til at snakke, så er der efter min mening ikke noget at gøre. Kommunikation i et parforhold er altafgørende. Det kan tage tid at få manden til at åbne op (han kan være defensiv, skamme sig, være konfliktsky, bange for konsekvenserne). Men hvis det ikke er muligt selv efter at have prøvet i noget tid, så er den gal.

Anmeld

10. maj 2011

lukasmor

WHAT???? Sikke en IDIOT!! Jeg havde kastet ham ud over altanen!!!!!!!  helt sikkert bedre tjent uden ham.. Og tænk på dit barn som gerne vil have en glad mor - får h*n det hvis du bliver hos din kæreste??

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lukasmor skriver:

WHAT???? Sikke en IDIOT!! Jeg havde kastet ham ud over altanen!!!!!!!  helt sikkert bedre tjent uden ham.. Og tænk på dit barn som gerne vil have en glad mor - får h*n det hvis du bliver hos din kæreste??

Anmeld

10. maj 2011

marollemarie

Jeg kender dig ikke, men jeg kan umiddelbart ikke forstå dit dilemma - du skal da ikke være sammen med en du skriver kører dig psykisk ned. Og når han presser dig til abort, så burde der jo ikke være nogen tvivl. Du skal væk fra ham!

Anmeld

10. maj 2011

Tkcuf

Hvorfor overvejer du at blive sammen med en der elsker en anden kvinde? Der er mange mænd derude der er søde og ærlige og vil elske og ære dig og kun dig. Hvorfor ikke finde en af dem istedet for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.