Update fra os :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

N&J

Godt at høre at du err kommet op på den anden side.. og hold da op hvor er det gået pænt stærkt med den nye kæreste men okey - godt du ikke blev i det forhold.. 

Dejligt at høre at det går godt med hverdagen - det er ikke nær så kompliceret når man bare er sig selv og sit barn.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

LauraLW

N&J skriver:

Godt at høre at du err kommet op på den anden side.. og hold da op hvor er det gået pænt stærkt med den nye kæreste men okey - godt du ikke blev i det forhold.. 

Dejligt at høre at det går godt med hverdagen - det er ikke nær så kompliceret når man bare er sig selv og sit barn.. 

ja... altså jeg dykker stadig en gang imellem, men det er nok meget normalt :-) Det går nemlig heldigvis ok i hverdagene - er helt bombet når hun er blevet lagt, men det varer jo ikke for evigt. Det er mere weekenderne der er hårde. Synes lige pludselig der er maaaaange timer der skal fyldes ud.

Anmeld

19. maj 2011

LauraLW

Lise skriver:

Hey Laura,

Er du startet på job? Er det godt, og hænger livet sammen?

ja jeg startede i mandags.. og hold nu op hvor er det hårdt! Altså det er det jo ofte når man skal starte et nyt sted, men der er så lige den lille jeg-skal-hjem-og-være-overskudsagtig-mor faktor der også spiller ind. Men jeg tror det letter når der kommer mere rutine i det, og når jeg er faldet helt til på mit nye arbejde.

Tak for din omtanke :-)

Anmeld

19. maj 2011

N&J

LauraLW skriver:

ja... altså jeg dykker stadig en gang imellem, men det er nok meget normalt :-) Det går nemlig heldigvis ok i hverdagene - er helt bombet når hun er blevet lagt, men det varer jo ikke for evigt. Det er mere weekenderne der er hårde. Synes lige pludselig der er maaaaange timer der skal fyldes ud.

Ja, de huller er der jo desværre.. jeg elsker weekenderne nu, men vi kan også foretage os flere ting sammen uden at det er så omstændigt som det var da hun var yngre.. 

Anmeld

19. maj 2011

LauraLW

N&J skriver:

Ja, de huller er der jo desværre.. jeg elsker weekenderne nu, men vi kan også foretage os flere ting sammen uden at det er så omstændigt som det var da hun var yngre.. 

Ja det er nemlig det... hun er stadig så lille så det kræver 140%. - Men det er jo bare en periode... og teletubbies er nogle gange min bedste ven hehe.

Anmeld

19. maj 2011

N&J

LauraLW skriver:

Ja det er nemlig det... hun er stadig så lille så det kræver 140%. - Men det er jo bare en periode... og teletubbies er nogle gange min bedste ven hehe.

hehe.. herhjemme er det bamse og Dora

Anmeld

19. maj 2011

LauraLW

N&J skriver:

hehe.. herhjemme er det bamse og Dora

Skal snart have gang i Bamse tror jeg. - Hvornår begyndte i på den?

Anmeld

19. maj 2011

N&J

LauraLW skriver:

Skal snart have gang i Bamse tror jeg. - Hvornår begyndte i på den?

Inden hun var et år..  mine forældre havde noget liggende med bamse, og så købte jeg en musikboks, hvor der også var en dvd med musikvideoer med og Nikita elskede dem, og så måtte vi jo have fat på mere bamse - det er klart - hun griner og syntes ham og kylling er rigtige sjove.. især når de falder

Anmeld

19. maj 2011

N&J

Dobbelt

Anmeld

19. maj 2011

N&J

LauraLW skriver:

jeg syntes faktisk det ændrede sig lige inden hun fyldte to - og det lettede bare så meget - jeg syntes det er dejligt nemt at tage afsted nu - det kommer lige om rundt om hjørnet, det passer nok med at du har fundet rutinen ift. hverdagen og så begynder alt bare at flaske sig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.