Update fra os :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

LauraLW

Hej alle...

Meget lang tid siden, og så alligevel ikke :-) Men det føles sådan når ens liv bliver vendt op og ned og pludselig skal man finde en ny hverdag.

Det går godt! For det meste hehe.

Vilma er endelig begyndt at kravle i en alder af 13 mdr - men ok, hun brugte åbenbart alt hendes krudt på at få tænder og dreadlocks (hvordan satan får man dem redt ud!!!?), så der var ikke tid til det der kravleri. Det er der så nu, så pludselig skulle jeg ha skaffet sikkerhedsgitter and what have you. Men det er skønt! Og hun er en lille ballademager der skal dimse, trykke, hive, spise, etc med og på ALT! Når jeg henter hende i vuggestuen står hun altid meget casual og hænger på en sandkasse med en hel håndfuld sand i kæften... but why?? What must come in, must come out ved vi... HADER sand!

Ellers er hun heldigvis en glad og nem pige, for det meste, sover og spiser som hun skal, og kun få gange (bank under bordet) har vi dumme nætter. - Men lur mig om hun ikke bare gemmer dem til når jeg starter arbejde om en uge... :-)

Mht til faren, som nu bor sammen med hans nye kæreste, så går det meget meget meget meget (gab) meget langsomt. Han er stadig ikke helt med på at det skal være hendes behov der er de vigtigste når nu han gerne vil lege happy family med ny kæreste og Vilma. Fair nok at han vil vise hende frem, og det skal han da også, men det skal ikke være i deres tempo, men i hendes. Jeg har det faktisk helt fint med at han har fået en ny kæreste - det vidste jeg ville ske da det er hende han havde gang i mens vi var sammen. Men jeg ville ønske at han også brugte noget energi på at skabe en relation til hans datter. Han ser hende ikke fast endnu, det har vi prøvet at aftale, men han aflyste halvdelen af gangene, så indtil videre har han set hende kort ca 4 gange, og i søndags i lidt flere timer. Det skal nok blive bedre, håber jeg - jeg har nemlig snart ret meget brug for aflastning en gang imellem. - Men mest af alt håber jeg det bliver bedre for deres skyld :-)

Og så er der mig... Jeg har det ok, kom jo heldigvis ret hurtigt frem til den erkendelse at vi ikke skulle være sammen under alle omstændigheder, og da chokket over måden det blev gjort på havde lagt sig, så fik jeg det stille og roligt bedre. Det er ikke helt løgn når man siger at det på nogle punkter er nemmere at være alene end at være to - altså når man konstant render rundt og forventer og venter på at den anden deltager. Vilma og jeg har fået os et fint liv synes jeg, og jeg tror ikke hun mangler noget :-) Jeg kan dog godt mærke at jeg savner tosomheden... så mor her er igang med at date igen. Ikke nemt når man har sådan en lille en hehe, men hvor der er vilje er der vej ik?

Knus til jer alle - og her er lidt billeder er Vilmaen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Lise

Ihh, så godt at høre fra dig - og sikke en herlig update  Sidder på job, så må arbejde, men faldt i min lille overspringshandling over dit indlæg, så ville ikke smutte uden at pippe..

Anmeld

10. maj 2011

Muttitil1+1

Ej, hvor er hun altså bare skøn! SÅ kær

Hun ser absolut ikke ud som om hun mangler noget som helst

Anmeld

10. maj 2011

BabyMus

Gud hvor er hun bare skøn, og sikke et udtryk hun har med de øjne. (:

Anmeld

10. maj 2011

LauraLW

Lise skriver:

Ihh, så godt at høre fra dig - og sikke en herlig update  Sidder på job, så må arbejde, men faldt i min lille overspringshandling over dit indlæg, så ville ikke smutte uden at pippe..

Tak søde Lise :-)

Tror altså jeg så dig i Bilka i Fields en dag (for et par måneder siden godt nok hehe), men tænkte virkelig over at jeg "kendte" dig fra et eller andet sted hehe. - Hvis det altså var dig :-)

Anmeld

11. maj 2011

Lise

LauraLW skriver:

Tak søde Lise :-)

Tror altså jeg så dig i Bilka i Fields en dag (for et par måneder siden godt nok hehe), men tænkte virkelig over at jeg "kendte" dig fra et eller andet sted hehe. - Hvis det altså var dig :-)

Det lyder slet ikke usandsynligt at du skulle have set mig i Fields. Havde jeg en indkøbsvogn med to hylende unger og en stresset mand ved min side, så var det helt sikkert mig

Jeg kan se at du har fået job - tillykke med det

Anmeld

11. maj 2011

LauraLW

Lise skriver:

Det lyder slet ikke usandsynligt at du skulle have set mig i Fields. Havde jeg en indkøbsvogn med to hylende unger og en stresset mand ved min side, så var det helt sikkert mig

Jeg kan se at du har fået job - tillykke med det

Næææ hehe, men en enkelt lille unge i en klapvogn, sådan en babyjogger agtig en :-)

Jo tak, starter på mandag.... PANIK hehe

Anmeld

11. maj 2011

dorthemus

Hvor dejligt at høre fra dig  Hun ser skøn ud

Og så lige et ØHHHH NYE KÆRESTE....???

Anmeld

11. maj 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Hvor dejligt at høre fra dig  Hun ser skøn ud

Og så lige et ØHHHH NYE KÆRESTE....???

Ja... han er hurtig!

Anmeld

19. maj 2011

Lise

Hey Laura,

Er du startet på job? Er det godt, og hænger livet sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.