Kontanthjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

Christinahr

Jeg modtog kontanthjælp fra jeg jeg var 3 mdr henne og til jeg brgyndte at læse. Jeg var 3 mdr henne da min kontrakt på mit daværende arb hørte op og så var der ikke andet at gøre - der var ingen der ville ansætte mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

JonTri

Har aldrig modtaget kontanthjælp og hvis jeg fortsætter som sygeplejerske, tror jeg heller ikke det bliver relevant... Men godt det er der til dem der har brug for det... i en periode.

Anmeld

9. november 2008

wamse

Ja det har jeg i en lang lang periode for år tilbage

Anmeld

9. november 2008

qp

Eva skriver:

kunne godt tænke mig at høre hvor mange der har modtagt eller modtager kontanthjælp.

Hvad er årsagen til din nysgerrighed omkring hvor mange har modtaget eller modtager kontanthjælp?

Anmeld

9. november 2008

H+S Skjolgborg.

ja og dog er det samme som en på kontanthjælp er på for rev som er det samme så godt som... Men nu er planen jeg skal på pension efter 7 lang år.

Anmeld

10. november 2008

monstar99

Både min mand og jeg har har/er på kontanthjælp og har været det on and off siden vi var 17-18år.
Da vi har haft svært ved at komme igang med job og udd. pga fysiske og physiske problemmer.
Min mand har nu fået en diagnose, efter mere end 10år og fået et flexjob pr. 1/11 som han er rigtig glad for, dejligt at tjene penge.
Jeg har fået for taget et par operationer som gør jeg ikke har kronisk hovedepine mere og det gør at efter jeg har født og fået fortaget de sidste par operationer, er jeg også klar eller delvis klar til at få et job.
Glæder mig vildt meget.

vores forhold har været meget belastede af den elendige økonomi pga. kontanthjælp kan man jo ikke leve af i længe tid som vi er blevet nød til.

Anmeld

10. november 2008

Kvindemin

Ja det har jeg, da jeg gik på barsel. Og til jeg gik igang med udd.

Anmeld

10. november 2008

qp

Eva skriver:

kunne godt tænke mig at høre hvor mange der har modtagt eller modtager kontanthjælp.

Well så prøver jeg igen... Jeg synes det er fint med spørgsmål omkring diverse emner herinde, men jeg mener da også et det er vigtigt, at spørgeren indviger i hvorfor denne gerne vil vide idet der jo altid er en årsag til et spørgsmål ;-) Vil du, Eva være venlig, at svare på det spørgsmål jeg skrev til dig tidligere i denne tråd.... Knus Marcus' Mor :-)

Anmeld

11. november 2008

A.

nej og det kommer jeg ikke til

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Hvad er årsagen til din nysgerrighed omkring hvor mange har modtaget eller modtager kontanthjælp?

Synes bare det var interessant at høre hvor mange der får, har fået eller aldrig har fået kh....har som ikke en overordnet hemmelig dagsorden...jeg elsker bare at blive klogere

Og havde ikke læst dit spørgsmål, da jeg ikke har været på og tråden forsvandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.