Kontanthjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har eller modtager du kontanthjælp.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.046 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. november 2008

Honningblomst

kunne godt tænke mig at høre hvor mange der har modtagt eller modtager kontanthjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Mette+Mathias

Jeg modtog kontanthjælp i ca 3-4 mdr. da jeg gik ud af gymnasiet, og derefter supplerende kontanthjælp i 3 mdr, - og siden har jeg klaret mig selv, og heldigvis ikke haft brug for det offentliges penge. Det er nu 15 år siden.

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Nej har aldrig fået kontanthjælp og 7 - 9 - 13 ... Håber heller ikke jeg kommer til det... men dejligt at man kan få den hjælp, hvis uheldet er ude...

Majbritt

Anmeld

9. november 2008

Fam. Madsen

jeg har aldrig modtaget kontanthjælp har altid klart mig selv siden jeg flyttet hjemmefra som 17årige.... og håber aldrig at jeg kommer til og få brug for det60.png

Anmeld

9. november 2008

eliasogmor

ja jeg lever af kontant hjælp af den simple årsag, at da jeg fandt ud af at jeg var gravid var midt i sommerferien..og da jeg skulle være startet på uddannelse havde jeg ikke søgt noget job....og hvem gad lige ansætte en gravid........ og nu håber jeg på at jeg kan forsætte med kontant hjælpen til feb ......hvor jeg skal starte på udd. for hvem gider da lige ansætte en for 1,5 mdr........

Anmeld

9. november 2008

fam.4xc

aldrig...........

Anmeld

9. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg fik det i december 97, ellers havde jeg ikke råd til julegaver. Men det skulle betales tilbage igen, da jeg kun havde brug for det i den ene måned. Håber aldrig jeg får brug for det igen, men ingen kan spå om fremtiden.

Anmeld

9. november 2008

ekzunz

Det har jeg heldigvis aldrig haft brug for.

Rikke

Anmeld

9. november 2008

Balderson

Nej, det har jeg aldrig..

Men synes det er godt den er der for de folk der har brug for det...

Anmeld

9. november 2008

MorCamilla

Jeg har gjort det i en kort periode.. Men det var en fejl fra kommunens side, så jeg fik sygedagpenge med tilbagevirkende kræft fra dagen jeg kom på kontanthjælp.. Så skulle jeg self. betale min kontanthjælp tilbage, det er jo klart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.