Baby med i tog til Berlin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Sofia

Rose <3 skriver:

Jeg tænker mere, hvordan I vil komme rundt i Berlin i en uge, uden barnevogn

Dem vi skal bo hos låner os en barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Sofia

Zafir skriver:

HVorfor flyver I ikke?

Så skal vi til KBH for at flyve derfra.. og synes det er noget bøvl når vi bor i Århus og der går direkte tog

Anmeld

10. maj 2011

Klumpe-dumpe

Sofia skriver:

Dem vi skal bo hos låner os en barnevogn

Arrrhhhhh, smart ;)i

Anmeld

10. maj 2011

Zafir

Sofia skriver:

Så skal vi til KBH for at flyve derfra.. og synes det er noget bøvl når vi bor i Århus og der går direkte tog

Nååeee OKay. For det tager jo et splitsekund at flyve derned, men sæføli ikke, hvis man skal til kbh først... mmm..

Har I en bæresele/slynge, så I kan komme rundt dernede?

Anmeld

10. maj 2011

Sofia

Zafir skriver:

Nååeee OKay. For det tager jo et splitsekund at flyve derned, men sæføli ikke, hvis man skal til kbh først... mmm..

Har I en bæresele/slynge, så I kan komme rundt dernede?

Jeg skal have købt en slynge og dem vi skal bo hos låner os en barnevogn, så det er bare togturen derned hvor vi ingen barnevogn har, men håber det kan gå!

Anmeld

10. maj 2011

sarahb

Det ka i da sagtens det er jo det samme som at flyve og her har jeg da overlevet en tur til Miami på 10 timer og en tur til Dubai på6 hvor han også var hos os.. Så det bliver da det mindste problem...

Rigtig go tur

Anmeld

10. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Laurits er ligenu fire måneder og gider stadig godt sove hos os efter at have spist fx. Hvad med en slynge af en art så han kan få lidt fred og stadig være tæt på jer?

Ja - skal helt sikkert have fat i en slynge. Håber det går, for ihh jeg vil gerne til Berlin

Anmeld

10. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ja - skal helt sikkert have fat i en slynge. Håber det går, for ihh jeg vil gerne til Berlin

Arhmen, det skal du bare! Skildpadden/Mei taien kan også bruges på skrå lissom ringslyngen. Det ville jo være fint i toget, og så kan i smække ham på maven når i skal på tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.