Baby med i tog til Berlin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Sofia

Hej piger.

Min kæreste og jeg planlægger en uges ferie i Berlin til juli. Alfred er 4 måneder til den tid. Jeg har lige snakket med DSB og det er ikke muligt at have en barnevogn med i toget - og derfor vil jeg spørge jer, om I mener vi kan have Alfred med på en 6.5 timers togtur, uden han kan komme til at ligge ret godt og sove? Altså vi kan jo sidde med ham og har også reserveret et sæde til ham.. Hvad tænker I??

Kh. Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Sofia skriver:

Hej piger.

Min kæreste og jeg planlægger en uges ferie i Berlin til juli. Alfred er 4 måneder til den tid. Jeg har lige snakket med DSB og det er ikke muligt at have en barnevogn med i toget - og derfor vil jeg spørge jer, om I mener vi kan have Alfred med på en 6.5 timers togtur, uden han kan komme til at ligge ret godt og sove? Altså vi kan jo sidde med ham og har også reserveret et sæde til ham.. Hvad tænker I??

Kh. Sofia

jeg tænker umiddelbart ja... fordi jeg har en datter som er glad for at sove på os, så der ville ikke være noget anderledes i det hvis det skulle være os der skulle afsted......

men det kommer vel an på hvordan søvnen foregår, og hvad det er for en dreng i har :-)

Anmeld

10. maj 2011

Sofia

Mor til prinsessen :-) skriver:

jeg tænker umiddelbart ja... fordi jeg har en datter som er glad for at sove på os, så der ville ikke være noget anderledes i det hvis det skulle være os der skulle afsted......

men det kommer vel an på hvordan søvnen foregår, og hvad det er for en dreng i har :-)

Tak for dit svar. Han plejer også at ville sove hos os, men jeg ved ikke om det stadig er muligt om to måneder, måske gider han det ikke til den tid.. det er svært at sige Og billetterne skal jo bookes nu, hmm...

Anmeld

10. maj 2011

BinaMor

det skal nok gå. hvad med en slee bee?

Anmeld

10. maj 2011

Sofia

BinaMor skriver:

det skal nok gå. hvad med en slee bee?

Vi har en voksi.. har også tænkt på om ikke han kan ligge i den og så altså ligge hos os??

Anmeld

10. maj 2011

Nessie

Det er jo ikke anderledes end at flyve, der får man jo heller ikke barnevognen med. Det kan selvfølgelig ske at det bliver en anderledes søvn, men burde ikke være et problem.

Vi havde Daniel med ud at flyve, da han var 7 mdr, i 10 timer, og det gik fint

God tur

Anmeld

10. maj 2011

Klumpe-dumpe

Sofia skriver:

Hej piger.

Kh. Sofia

Jeg tænker mere, hvordan I vil komme rundt i Berlin i en uge, uden barnevogn

Anmeld

10. maj 2011

Zafir

HVorfor flyver I ikke?

Anmeld

10. maj 2011

Mettemus

Laurits er ligenu fire måneder og gider stadig godt sove hos os efter at have spist fx. Hvad med en slynge af en art så han kan få lidt fred og stadig være tæt på jer?

Anmeld

10. maj 2011

Mettemus

FEDT med tur til Berlin btw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.