Nogen der ved noget :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Mauser.

AD skriver:

Hej!

Du er ikke så langt endnu så du behøver slet ikke bekymre dig endnu. Det var værre hvis du var 38+.

Så det skal nok gå - i starten fylder moderkagen jo en hel del inde i en lille livmoder. Livmoderen vokser jo ret meget og moderkagen følger med op ad i den proces.

Det er godt at hører (: .. Jeg håber at de siger den rykker sig lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

komodo

Jeg har prøvet begge dele, med den mellemste flyttede den sig og jeg havde en fantastisk naturlig fødsel hjemme og med den mindste endte det i akut kejsersnit fordi den lå så langt nede at der intet skulle til for den blødte, endte med en styrtblødning.

Men vælger at tro du er heldigere og får en fantastisk naturlig fødsel

Anmeld

16. maj 2011

Mauser.

komodo skriver:

Jeg har prøvet begge dele, med den mellemste flyttede den sig og jeg havde en fantastisk naturlig fødsel hjemme og med den mindste endte det i akut kejsersnit fordi den lå så langt nede at der intet skulle til for den blødte, endte med en styrtblødning.

Men vælger at tro du er heldigere og får en fantastisk naturlig fødsel

Ja det håber jeg så også på (: 

Anmeld

16. maj 2011

Lou87

Min veninde/kollega havde samme "problem" til scanningen..
Moderkagen flyttede sig automatisk
(at barnet så endte i kejsersnit alligevel pga forkert stilling er jo så en anden side af sagen )

Forstår godt du helst vil føde normalt
 fingre for dig!

Anmeld

16. maj 2011

Mauser.

Lou87 skriver:

Min veninde/kollega havde samme "problem" til scanningen..
Moderkagen flyttede sig automatisk
(at barnet så endte i kejsersnit alligevel pga forkert stilling er jo så en anden side af sagen )

Forstår godt du helst vil føde normalt
 fingre for dig!

Mange tak (: .. Ja det vil jeg jo helst, men vil hvad der er bedst for barnet, så jeg må jo vente og se. 

Anmeld

16. maj 2011

Lou87

Mulleunge skriver:

Mange tak (: .. Ja det vil jeg jo helst, men vil hvad der er bedst for barnet, så jeg må jo vente og se. 

Selvfølgelig..
Havde jeg dengang fået at vide at det var sikrest for barnet med et kejsersnit eller lign, jamen så var det bare det der sku til

Jeg ville egentlig gerne ha født i vand, men pga jeg sku sættes igang og jeg havde lidt af en "sove"baby som de kaldte hende..
Ja så sku jeg konstant være sat til en scanner..
Og det var jo så også bare det

Anmeld

17. maj 2011

Mauser.

Lou87 skriver:

Selvfølgelig..
Havde jeg dengang fået at vide at det var sikrest for barnet med et kejsersnit eller lign, jamen så var det bare det der sku til

Jeg ville egentlig gerne ha født i vand, men pga jeg sku sættes igang og jeg havde lidt af en "sove"baby som de kaldte hende..
Ja så sku jeg konstant være sat til en scanner..
Og det var jo så også bare det

Ja altså hvis det er det der skal til er det bare sådan det nu engang er, men håber selvfølgelig på at den rykker med på da jeg virkelig ønsker en naturlig fødsel, men ender det i kejsersnit skulle arret vidst også blive pænt og lille heldigvis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.