Maven 10+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Jemion

Så fin mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jemion skriver:

Så fin mave

Tusind tak  Må vist snart diske op med et nyt. 

Anmeld

19. maj 2011

Neki

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jubiiiii, hvor er det fedt!!! Held og lykke og jeg håber den bliver hængende og hygger sig derinde 

Og ønsker det bedste for Jer 

Tak søde. Ville være så fantastisk hvis det lykkes nu. I hvert fald ved vi da nu, at vi kan sammen og mine æg ikke er problemet.

Jeg opdatere når der er noget nyt.

Og så må vi snart se et nyt mavebillede fra dig

Anmeld

19. maj 2011

Neki skriver:

Tak søde. Ville være så fantastisk hvis det lykkes nu. I hvert fald ved vi da nu, at vi kan sammen og mine æg ikke er problemet.

Jeg opdatere når der er noget nyt.

Og så må vi snart se et nyt mavebillede fra dig

Ihhh hvor jeg håber for Jer  Synes i har ventet mere end længe nok. Hep hep hep hep lille guldæg!

Ja jeg må hellere få taget et nyt mavebillede snart. Synes dog ikke der sker så meget pt. 

Anmeld

19. maj 2011

Neki

Ihhh hvor jeg håber for Jer  Synes i har ventet mere end længe nok. Hep hep hep hep lille guldæg!

Ja jeg må hellere få taget et nyt mavebillede snart. Synes dog ikke der sker så meget pt. 

Så er jeg blevet ruger på et helt perfekt æg med den perfekte score Alt så bare godt ud, og lægen spåede os rigtig gode chancer. Ihh.. Nu skal tiden bare gå til blodprøven

Vil gerne se maven igen selvom du ikke synes det sker så meget lige nu

Anmeld

19. maj 2011

Neki skriver:

Så er jeg blevet ruger på et helt perfekt æg med den perfekte score Alt så bare godt ud, og lægen spåede os rigtig gode chancer. Ihh.. Nu skal tiden bare gå til blodprøven

Vil gerne se maven igen selvom du ikke synes det sker så meget lige nu

Jubiiii søde hvor er det fantastisk!!! Jeg håber inderligt guldægget bliver til en guldklump  Hvor er det godt at høre at det hele ser lyst ud. 

Hepper hepper hepper hepper til jeg bliver blå i hovedet!

Jeg får kæresten til at tage et foto i weekenden. 

Anmeld

19. maj 2011

Neki

Jubiiii søde hvor er det fantastisk!!! Jeg håber inderligt guldægget bliver til en guldklump  Hvor er det godt at høre at det hele ser lyst ud. 

Hepper hepper hepper hepper til jeg bliver blå i hovedet!

Jeg får kæresten til at tage et foto i weekenden. 

Tak for alle krydsede fingre, og alle heppene
Er sikker på det hjælper

Glæder mig til at se billeder i weekenden så. Vil i forresten kende kønnet når i når dertil?

Knus

Anmeld

19. maj 2011

Neki skriver:

Tak for alle krydsede fingre, og alle heppene
Er sikker på det hjælper

Glæder mig til at se billeder i weekenden så. Vil i forresten kende kønnet når i når dertil?

Knus

Først ville vi begge ikke, men nu vil manden gerne alligevel. Jeg vil stadig ikke, men så slog det mig, at det er øv at vide, at lægerne ved det, men jeg ikke.  

Tror nu helst jeg ikke vil, men nu må vi se om manden får mig overtalt... 

Anmeld

19. maj 2011

Neki

Først ville vi begge ikke, men nu vil manden gerne alligevel. Jeg vil stadig ikke, men så slog det mig, at det er øv at vide, at lægerne ved det, men jeg ikke.  

Tror nu helst jeg ikke vil, men nu må vi se om manden får mig overtalt... 

Haha... I lyder splittet

Er da også lidt underligt, hvis man ved, at lægerne ved hvilket køn det er, men man selv er uvidende. Hmm ja.. Den er svær kan jeg godt se.

Anmeld

19. maj 2011

Neki skriver:

Haha... I lyder splittet

Er da også lidt underligt, hvis man ved, at lægerne ved hvilket køn det er, men man selv er uvidende. Hmm ja.. Den er svær kan jeg godt se.

Jeg er ret sikker på jeg ikke vil vide det. Men synes også det er lidt hårdt at fratage manden glæden ved at vide det. Måske knytter det ham mere til barnet i graviditeten? Jeg ved det ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.