Maven 10+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Kruse90

jubiiii et mavebillede fra dig.

Hvor er den smuk, og den klæder dig rigtig godt smukke

Er så glad på dine vegne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes det er tid til at vise babyhulen frem 

Hvor er det bare fint og lykkeligt altså 

Anmeld

13. maj 2011

Laulund87

Jaaaaaaaah!

Så smuk

Anmeld

18. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tusind tak allesammen  Nu er det 12+0. Jubiii  

Må se om jeg bliver rykket i næste uge til NF, men bare bebs har det godt, så er jeg lykkelig 

Anmeld

18. maj 2011

Trine89

årrrh  Såå fin en baby bule du har fået..  

Hvor er det bare dejligt..

Anmeld

18. maj 2011

Neki

Tusind tak allesammen  Nu er det 12+0. Jubiii  

Må se om jeg bliver rykket i næste uge til NF, men bare bebs har det godt, så er jeg lykkelig 

Smuk og fin babyhule du har groet dig Fantastisk at du "allerede" er 12+0 nu. Jeg elsker din historie.. Den giver så meget håb

Glæder mig til flere mavebilleder

Anmeld

19. maj 2011

Trine89 skriver:

årrrh  Såå fin en baby bule du har fået..  

Hvor er det bare dejligt..

Tak.  Ja det er virkelig dejligt 

Anmeld

19. maj 2011

Neki skriver:

Smuk og fin babyhule du har groet dig Fantastisk at du "allerede" er 12+0 nu. Jeg elsker din historie.. Den giver så meget håb

Glæder mig til flere mavebilleder

Tak søde. .

Er glad for at min historie kan skabe håb. Så var den ikke helt forgæves!

Håber det går dig godt, og at du ikke skal vente meget længere. Savner nogen fra fert. gruppen at ævle med om bebs. Så kom lige over på min side snart ik? 

Anmeld

19. maj 2011

Neki

Tak søde. .

Er glad for at min historie kan skabe håb. Så var den ikke helt forgæves!

Håber det går dig godt, og at du ikke skal vente meget længere. Savner nogen fra fert. gruppen at ævle med om bebs. Så kom lige over på min side snart ik? 

Jeg gør dig efter NU.. Bare lige minus at du mistede. Men det at blive gravid i første ivf, det vil jeg gerne gøre dig efter. Har for 30 min siden fået besked om, at jeg skal ind og have lagt et fint æg op om en time. Og så var der endda også et smukt æg til frys

Så countdown starter senere i dag! Og så er jeg jo faktisk liiiidt gravid når det fine æg er kommet op i dets hule Så skal det bare synes der er SÅÅÅ hyggeligt, at det slet ikke har lyst til at forlade hulen igen, men bare sætte sig fast og blive stor og flot

Satser stærkt på vi ses i graviditetsklubben om to uger! (Håber i hvert fald voldsomt meget på det.)

Mange knus

Anmeld

19. maj 2011

Neki skriver:

Jeg gør dig efter NU.. Bare lige minus at du mistede. Men det at blive gravid i første ivf, det vil jeg gerne gøre dig efter. Har for 30 min siden fået besked om, at jeg skal ind og have lagt et fint æg op om en time. Og så var der endda også et smukt æg til frys

Så countdown starter senere i dag! Og så er jeg jo faktisk liiiidt gravid når det fine æg er kommet op i dets hule Så skal det bare synes der er SÅÅÅ hyggeligt, at det slet ikke har lyst til at forlade hulen igen, men bare sætte sig fast og blive stor og flot

Satser stærkt på vi ses i graviditetsklubben om to uger! (Håber i hvert fald voldsomt meget på det.)

Mange knus

Jubiiiii, hvor er det fedt!!! Held og lykke og jeg håber den bliver hængende og hygger sig derinde 

Og ønsker det bedste for Jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.