tilbudt bolig - realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Nemesis

Alts jeg har været snydeheldig et par gange.

Jeg stod også som nr. 22..men tilbuddet kom midt i industriferien og derfor fik folk ikke sagt ja eller nej...de var på ferie.

Selv fik jeg også kun sagt ja fordi min mor tjekkede min post - af netop den årsag at der kunne komme et boligtilbud.

Lejligheden efter fik jeg også kun ved rent held..jeg var nr. 19 til et yderest eftertragtet kvarter så da jeg sagde ja vidste jeg godt at chancen var mindre end minimal og jeg kom da heller ikke til fremvisningen af lejligheden.

DEt var der så rigtig mange andre der gjorde og sprang fra, for den var MØGulækker og misligeholdt på alle punkter og jeg endte med at blive ringet op af boligselskabet som jeg jo ellers allerede havde fået afslag fra, om at jeg alligevel godt kunne få lejligheden.

Da udlejer jo skal sørge for at lejligheden er i god standard fik jeg altså en lejlighed - et lille rækkehus i et plan, nyistandsat, nyt køkken, nyt bad, ny have..you name it...

Man KAN nogle gange være heldig, men uanset hvad så sørg for at der er nogle til at tjekke posten hvis du tager på ferie.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Silas&Mille

Sallisørøver skriver:

der er jo en mening med man står et nummer på listen... når du er nummer 22 er du ikke nr 4 der får den tilbudt, men nr. 22 ellers ville det med nummer ordning jo være ligemeget

Selvfølgelig er de nummer 22 på listen når det er det der står, men når nu de HAR fået tilbuddet tyder det på, udfra mine erfaringer med boligselskaber, at der er en del der allerede er sprunget fra og derfor står de nu måske bare nummer 4 eller 5 på listen.

Som jeg også skrev så kender jeg ikke mange boligselskaber der sender et boligtilbud ud til 22 personer adgangen, men 'kun' 4-5 stykker adgangen og siger de nej tak, så sender de tilbuddet til de næste 4-5 stykker på listen. 

Jeg skal ikke kunne sige med 100 % sikkerhed at de gør det på den måde. Men jeg har været opskrevet i flere boligselskaber (også i Århus) hvor de gør det på den måde.

Anmeld

10. maj 2011

eElak

Vi er blevet tilbudt en 4 vær. lejlighed.... men ligger nr 22. altså 21 skal takke nej før vi blir tilbudt at være lejer af en....

håber håber håber så meget..

men tror i overhovedet det er realistisk?

Ja - med noget held.

Da jeg (vi) fik tilbudt en 4'er i sin tid, fik vi tilbudt 2 på samme tid. Begge 2, der lå vi nede i de dimesioner.

Vi fik den hvor vi stod som nr. 25 (el. lign) på.

Faktisk havde vi først fået nej, men så sprang personen fra, og så var vi de næste på listen..

Der er i øvrigt tale om en stuelejlighed (høj stue) i et godt område tæt på transportmuligheder og delvis natur ;-)

Anmeld

10. maj 2011

Minmio

Anonym skriver:

Vi er blevet tilbudt en 4 vær. lejlighed.... men ligger nr 22. altså 21 skal takke nej før vi blir tilbudt at være lejer af en....

Jeg vil mene at det er realistisk, min bror var nr 30 :O da han fik tilbudt sin sidste lejlighed, en stor 3 vær lejlighed. Han takkede kun ja fordi at han ikke troede at han ville få den. Men han fik den selv om han var alene.

Jeg  for at I får den.

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Vil sige der findes en del klaphatte(som mig) som ikke får sig meldt af aktiv listen... (altså...)
Sååååå man har altid lov at håbe

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for ALLE JERES SVAR!

Jeg må vente og se og så krydse mine fingre alt hva jeg kan...............

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

butterflyPhoto skriver:

Hvis det er i Solbjerg ( 8355 ) er der faktisk ret mange der er interesseret ved jeg. De bygger også rigtig mange nye huse i Solbjerg og bussen er lige blevet lavet om så den kører lidt oftere - træder i kraft efter sommerferien mener jeg.

Hvis lejligheden er i kærgårdsparken i Solbjerg, er alle lejligheder uden have, men med et stort grønt område samt legeplads kun tilhørende beboere i lejlighederne. Derudover er der nyrenoveret god legeplads lige overfor som er tilgængelig for alle.

Så hvis der er mange andre der har fået buddet, tror jeg desværre ikke at du skal sætte næsen op efter at få den.

Hilsen Christina    - ButterflyPhoto.dk

Det er det...

der står dog på hjemmesiden at stueetagerne har egen have?

Nu må jeg vente og se, og ellers håber der er flere der flytter.... Vi er blevet ret hug på Solbjerg, også hvad angår om en del år, selv købe hus osv...

Nu må jeg se...

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vii er IDAG blevet tilbudt lejligheden i Solbjerg, og også en i Beder vi søgte.......

Så nu skal vi vælge.......... og give svar imorgen....... dilemma!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vii er IDAG blevet tilbudt lejligheden i Solbjerg, og også en i Beder vi søgte.......

Så nu skal vi vælge.......... og give svar imorgen....... dilemma!!!!!!!!!!!!!

Jubiii! Med lidt held kan alt lade sig gøre 

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jubiii! Med lidt held kan alt lade sig gøre 

Ja lige præcis! :-) :-) :-)

Man skal aldrig sige aldrig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.