Alts jeg har været snydeheldig et par gange.
Jeg stod også som nr. 22..men tilbuddet kom midt i industriferien og derfor fik folk ikke sagt ja eller nej...de var på ferie.
Selv fik jeg også kun sagt ja fordi min mor tjekkede min post - af netop den årsag at der kunne komme et boligtilbud.
Lejligheden efter fik jeg også kun ved rent held..jeg var nr. 19 til et yderest eftertragtet kvarter så da jeg sagde ja vidste jeg godt at chancen var mindre end minimal og jeg kom da heller ikke til fremvisningen af lejligheden.
DEt var der så rigtig mange andre der gjorde og sprang fra, for den var MØGulækker og misligeholdt på alle punkter og jeg endte med at blive ringet op af boligselskabet som jeg jo ellers allerede havde fået afslag fra, om at jeg alligevel godt kunne få lejligheden.
Da udlejer jo skal sørge for at lejligheden er i god standard fik jeg altså en lejlighed - et lille rækkehus i et plan, nyistandsat, nyt køkken, nyt bad, ny have..you name it...
Man KAN nogle gange være heldig, men uanset hvad så sørg for at der er nogle til at tjekke posten hvis du tager på ferie.
:-) Sisse
Anmeld