Det er virkelig blevet til et problem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

lounika

Anonym skriver:

Tøjkøbet til børnene er gået over gevind nu  Jeg shopper og shopper og tænker ikke på andet end nyt tøj til ungerne bruger meget tid på at sælge på guloggratis osv. og købe nyt nyt nyt hele tiden KUN mærketøj jeg kan ikke få nok synes hele tiden de mangler noget nyt... Jeg bruger ALLE pengene på tøj og ting til børnene (self. også på mad)........

Andre der har prøvet samme og hvordan stopper man det det er jo lige som tøjomani

du skal ikke være ked af det .. jeg har det på samme måde ... minus på mine kort vær mdr det ikke fedt fordi man har købt alt muligt unedvenid...

min dreng er ikke født i nu men jeg har tøj nok til ham og 2 mer til de bliver 7 mdr ... hmm og går hjemme så har alt for meget tid til det og keder mig hjemme så køre jeg og bruger peneg hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

hekran

Jeg har lavet min egen lille regel der hedder, at det er ikke tilladt at købe tøj til børnene, før de har brug for det. Har alt for mange veninder, der insisterer på at købe tøj i mange måneder (og år) frem med det resultat, at der er bunker af tøj til den lille bebs som bare ligger og fylder og venter. De tror måske de sparer penge på det, men jeg tror sandheden er, at de bruger meget mere, fordi de ikke kan overskue hvad de har til sidst.

Køb først, når du skal bruge det! (undtagelsen skulle lige være vinterstøvler og dragter i januar-udsalg - ellers nada!)

Anmeld

10. maj 2011

bullerbassen

Pu ha har også været på vej derud - det blev også nærmest en daglig dags ting og lige kikke på nettet.

Med det resultat at bettemanden har en masse tøj vi IKKE får brugt - mig og manden kikke en dag i skabet og der var for RIGTIG mange penge ( også kun mærke tøj )

Er derfor begyndt at sælge ud - også det nye tøj og kikker sjældent på tøj til ungerne for de manger ingenting. Og har holdt det - har ikke købt længe

Så her valgte jeg at sige NEJ nu er det SLUT - de MANGLER IKKE. Bliver jeg fristet kikker jeg lige en tur i skabet og så er det over igen. For kan se fornuften i ikke at købe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.