Det er virkelig blevet til et problem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Tøjkøbet til børnene er gået over gevind nu  Jeg shopper og shopper og tænker ikke på andet end nyt tøj til ungerne bruger meget tid på at sælge på guloggratis osv. og købe nyt nyt nyt hele tiden KUN mærketøj jeg kan ikke få nok synes hele tiden de mangler noget nyt... Jeg bruger ALLE pengene på tøj og ting til børnene (self. også på mad)........

Andre der har prøvet samme og hvordan stopper man det det er jo lige som tøjomani

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

camilla28

STOOOOOP SÅ

du må ikke købe meere før du har solgt det de ikke kan passe og de mangler noget  fyyyy

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

STOOOOOP SÅ

du må ikke købe meere før du har solgt det de ikke kan passe og de mangler noget  fyyyy

Ja jeg ved det, jeg er faktisk ret ked af det nu det er ikke sjovt mere det er nærmest en besættelse

Anmeld

9. maj 2011

camilla28

så må du til o kikke lidt ind i dig selv hvad er det der gør at det er så vigtigt

og så mærkevarer

er du usikker på noget hvad sker der i dit liv

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Det lyder da ikke rart  Kan din mand ikke begrænse din adgang til jeres penge i et par måneder, så du ikke kan købe mere.

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

måske skal du prøve 30 dages reglen?

Hvis der er noget tøj du gerne vil købe SKAL du vente 30 dage før du må købe det... det plejer at være nok til at fornuften sejrer og man tænker "jamen jeg/de har jo ikke brug for det" og man slipper for alle de pokkers impulskøb!

Anmeld

9. maj 2011

Mumto3

Åh, det har jeg også været! Jeg købte det meste på nettet, og jeg ar så heldig at efter en ferie hvor jeg ikke havde været på nettet, ja så holdt jeg simplethen op med at chekke om der var kommet noget nyt jeg bare 'måtte' have.

-og så tænker jeg på nogle kloge ord en præst sagde for nylig: Der er så meget snak om goument mad, at folk helt glemmer det væsentligste ved måltidet, nemlig at være sammen!

-det kan godt overføres på tøjindkøb

Anmeld

10. maj 2011

Wimmie

Hvis du har en mand/kæreste så giv ham dankortet i et stykke tid - hæv kontanter til når du skal handle mad, så falder du ikke i internet-fælden.

Anmeld

10. maj 2011

eElak

Klip kortet, og brug hævekort i stedet ;-)

Anmeld

10. maj 2011

slettet_7530

Tøjkøbet til børnene er gået over gevind nu  Jeg shopper og shopper og tænker ikke på andet end nyt tøj til ungerne bruger meget tid på at sælge på guloggratis osv. og købe nyt nyt nyt hele tiden KUN mærketøj jeg kan ikke få nok synes hele tiden de mangler noget nyt... Jeg bruger ALLE pengene på tøj og ting til børnene (self. også på mad)........

Andre der har prøvet samme og hvordan stopper man det det er jo lige som tøjomani

Har haft det på samme måde, der findes et navn og det er shopaholic, første skridt på vejen er at du har indset der er et problem, det næste er så at få at det stoppet.

Min forlovede tog en dag alt lillepigens tøj og stablede op på gulvet i hendes værelse og der var meget RIGTIGT meget, og kun mærketøj  vi talte over 60 kjoler, nogen og 60 par strømpebukser nogen og 50 par bukser og så videre og så videre, han kiggede på mig og sagde det her vanvid stopper nu, vi løste det sammen og jeg havde det fandme svært, men løsningen var at hæve kontanter holde mig fra alt hvad der hed lagersalg udsalg osv, jeg kan fortælle dig at der efterhånden er blevet tømt ud i både den store og den lilles tøjlager og sikke en befrielse, tænk pludselig kan man overskue hvad de rent faktisk har liggende i skabene og ikke finde tøj der stadig er mærker i som aldrig har været brugt, det har virkelig været en KÆMPE lettelse. Hvad der virker for dig ved jeg ikke men måske du kunne bruge lidt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.