Tøjkøbet til børnene er gået over gevind nu
Jeg shopper og shopper og tænker ikke på andet end nyt tøj til ungerne bruger meget tid på at sælge på guloggratis osv. og købe nyt nyt nyt hele tiden KUN mærketøj jeg kan ikke få nok synes hele tiden de mangler noget nyt... Jeg bruger ALLE pengene på tøj og ting til børnene (self. også på mad)........
Andre der har prøvet samme og hvordan stopper man det det er jo lige som tøjomani

Har haft det på samme måde, der findes et navn og det er shopaholic, første skridt på vejen er at du har indset der er et problem, det næste er så at få at det stoppet.
Min forlovede tog en dag alt lillepigens tøj og stablede op på gulvet i hendes værelse og der var meget RIGTIGT meget, og kun mærketøj
vi talte over 60 kjoler, nogen og 60 par strømpebukser nogen og 50 par bukser og så videre og så videre, han kiggede på mig og sagde det her vanvid stopper nu, vi løste det sammen og jeg havde det fandme svært, men løsningen var at hæve kontanter holde mig fra alt hvad der hed lagersalg udsalg osv, jeg kan fortælle dig at der efterhånden er blevet tømt ud i både den store og den lilles tøjlager og sikke en befrielse, tænk pludselig kan man overskue hvad de rent faktisk har liggende i skabene og ikke finde tøj der stadig er mærker i som aldrig har været brugt, det har virkelig været en KÆMPE lettelse. Hvad der virker for dig ved jeg ikke men måske du kunne bruge lidt af det
Anmeld