Voksi sommerdyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Mussen2

Det er et kæmpe hit her, hvor Dicte ellers også kravler rundt i hele barnevognen, hvis hun kun har dyne på. Og sommerdynen passer lige nu til temperaturen udendørs. Jeg er meget glad for vores.

Er det bomuld eller silke du har købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

SaNiNa

MAJ*MOR skriver:

synes du ikke, voksiens sommerdyne er helt utrolig tynd?? vi har en, men jeg kan ikke finde ud af om jeg synes den er for tynd. det er jo nærmest bare et tæppe??

Knus.

Den er meget tynder en vinterdynen men stadig fin varm uden at være for varm efter min mening vi skal jo også passe på ikke at få dem pakket for meget ind.

Nicklas sover i voksi med sommerdyne med body og en almindelig tynd bluse og han er rigelig varm når han kommer ind

Anmeld

10. maj 2011

Vidunderligeunger

Sanne og Nicklas skriver:

Den er meget tynder en vinterdynen men stadig fin varm uden at være for varm efter min mening vi skal jo også passe på ikke at få dem pakket for meget ind.

Nicklas sover i voksi med sommerdyne med body og en almindelig tynd bluse og han er rigelig varm når han kommer ind

hold da helt op.. vi har ikke voksi i vores barnevogn, DP kan ikk lide dem hehe... Alberte sov i hendes de første 6 mdr af hendes liv, men da vi kom til december skiftede jeg til dyne.. også fordi, så kan man gå en tur, og vågner de, så tager man dem bare op, så ligger de ikke i alt for lidt tøj..

Vi har en voksi classic md sommer og vinterdyne, overvejer kraftigt, at sælge den, er virkelig ik venner med den længere..

Anmeld

10. maj 2011

VNB

vi har præcis samme problem med en meget livlig bandit som sparker den alm. dyne af efter 2 sek. Så vi "binder" ham fast i voksiposen hehehe  

vi har købt silkedynen... den er dyr ja (For en gangskyld ville min kæreste bestemme hvad vi købte til bebs ), men den er også bare GOD! det er som om at varmen fra baby kommer bedre "ud" af silkedynen, eller hvordan skal jeg forklare det? bedre ventilation, varme afledning måske?? hvad ved jeg  ihvertfald har en fra min mødregruppe den alm. sommerdyne i og hendes barn er tit svedig når han kommer op, og det synes jeg ikke at Viktor er... (jo de dage hvor der var MEGET varmt) men der tror jeg i det hele taget ikke at de behøver andet end et lille tæppe over sig..

jeg vil klart anbefale silke dynen! Men synes samtidig det er MANGE penge for en baby dyne.... så tror lidt det er en økonomi/princip sag man må gøre op med sig selv

Anmeld

10. maj 2011

Muffinmus

havde den alm i bomuld, de kan bruges op til 22-23 grader, men heller ikke meget mere og kun når de står i skyggen. 

Så det med sommer, tja, synes mere det er en forårsdyne og efterårsdyne, men det kommer jo an på hvor varm sommer i dk bliver:-) tit brugte jeg jo bare betrækket alene.

Anmeld

10. maj 2011

Sakris

Vi har sommerdynen i bomuld, som jeg fik med, da jeg købte vores voksipose brugt herinde. Vi er rigtig glade for vores, som vi har brugt 1 måneds tid nu. Hvis det bliver varmere kommer vi dog også til at tage sommerdynen ud, ellers kommer vores datter til at koge!

Anmeld

10. maj 2011

SaNiNa

MAJ*MOR skriver:

hold da helt op.. vi har ikke voksi i vores barnevogn, DP kan ikk lide dem hehe... Alberte sov i hendes de første 6 mdr af hendes liv, men da vi kom til december skiftede jeg til dyne.. også fordi, så kan man gå en tur, og vågner de, så tager man dem bare op, så ligger de ikke i alt for lidt tøj..

Vi har en voksi classic md sommer og vinterdyne, overvejer kraftigt, at sælge den, er virkelig ik venner med den længere..

Nu er Nicklas så gammel at vi ikke går tur når han sover der skal han helst have ro for han sover 1 time her hjemme og så ligger han og kigger i ½ time enden han sætter sig op.

Vores dp er også rigtig glad for voksien og Nicklas sover 100 gang bedre i den end hvis han kun har sin dyne og vi vægter hans søvn højre end en gå tur så går vi altså heller når han er vågen og kan være med.

Hvis i alt ikke bruger jers så syntes jeg da også i skal sælge den for det er jo ikke lige frem en billig ting at have liggende og bare fylde op

Anmeld

10. maj 2011

Mette.

MAJ*MOR skriver:

synes du ikke, voksiens sommerdyne er helt utrolig tynd?? vi har en, men jeg kan ikke finde ud af om jeg synes den er for tynd. det er jo nærmest bare et tæppe??

Knus.

Jo, men jeg tror den passer perfekt til vejret som vi går i møde. det er derfor jeg har et fleecetæppe over voksien endnu, da Emilie sover i skyggen på vores terasse. Jeg synes hun er fint varm når hun kommer opsom vi gør nu.

Anmeld

10. maj 2011

Vidunderligeunger

Sanne og Nicklas skriver:

Nu er Nicklas så gammel at vi ikke går tur når han sover der skal han helst have ro for han sover 1 time her hjemme og så ligger han og kigger i ½ time enden han sætter sig op.

Vores dp er også rigtig glad for voksien og Nicklas sover 100 gang bedre i den end hvis han kun har sin dyne og vi vægter hans søvn højre end en gå tur så går vi altså heller når han er vågen og kan være med.

Hvis i alt ikke bruger jers så syntes jeg da også i skal sælge den for det er jo ikke lige frem en billig ting at have liggende og bare fylde op

nej den er ret dyr sådan en... 
Alberte kan sagtens sove når vi kører,  hun er knap et år.. det er dejligt.. men lige pt bruger jeg kun klapvognen herhjemme, barnevognen er hos DP i hverdagene.. men synes også barnevognen er så klodset at have med..

Anmeld

12. maj 2011

Mussen2

Så har jeg sgu købt silke dynen. Efter en dunner salgstale fra sælgeren om at silke er et fantastisk stof til at varmeregulerer og at det bl.a. bruges i Asien på hotellerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.