Voksi sommerdyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.899 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Mussen2

Overvejer seriøst at købe en sommerdyne til voksien. Ulddynen er alt for varm og har skiftet til dyne. det er ikke et hit. Min datter sidder og laver alt mulig andet end at sove, så jeg tænker lidt at det vil være rart at kunne "binde" hende fast i voksien igen, men, men, men jeg gider jo heller ikke at købe sommerdynen hvis den alligevel ikke kan bruges hen over sommeren....

Hvad er jeres erfaringer? Jeg kan se man  både kabn få bomuld og silke...til hhv 500 og 1000 kr. Grundet prisen synes jeg det vil være fedt at kunne nøjes med bomuld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mussen2

opsedasse

Anmeld

9. maj 2011

Halløjsa

Har selv problemet, tror jeg køber et dynetæppe, og klipper til i størrelsen, ungerne vil gerne pakkes ind det er de jo vant til..

Anmeld

9. maj 2011

Dot D

Da Sophus brugte den på de meget varme dage, tog vi bare dynen helt ud, så det kun var betrækket han lå i, det gik fint her

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Det er et kæmpe hit her, hvor Dicte ellers også kravler rundt i hele barnevognen, hvis hun kun har dyne på. Og sommerdynen passer lige nu til temperaturen udendørs. Jeg er meget glad for vores.

Anmeld

9. maj 2011

modesty

Et godt trick jeg har hørt er at købe et fleece/bomuldstæppe og klippe det til, og sy stropper på selv.

Anmeld

9. maj 2011

Kløver

Jeg har lige købt en brugt pose, den hedder bare sleebee, men er magen til voksi, dne har også sommer og vinterdyne, men når det er så varmt, tror jeg sagtens du kan bruge din voksi uden dynen i, så er dne jo bare som et tæppe, så får de det ikke alt for varmt, når vejret er så varmt var det evt en mulighed

Anmeld

10. maj 2011

Mette.

Mussen2 skriver:

Overvejer seriøst at købe en sommerdyne til voksien. Ulddynen er alt for varm og har skiftet til dyne. det er ikke et hit. Min datter sidder og laver alt mulig andet end at sove, så jeg tænker lidt at det vil være rart at kunne "binde" hende fast i voksien igen, men, men, men jeg gider jo heller ikke at købe sommerdynen hvis den alligevel ikke kan bruges hen over sommeren....

Hvad er jeres erfaringer? Jeg kan se man  både kabn få bomuld og silke...til hhv 500 og 1000 kr. Grundet prisen synes jeg det vil være fedt at kunne nøjes med bomuld?

Vi har lige købt sommerdynen for et par uger siden, netop pga. samme problem som dig.

Den fungere perfekt og vi er så glade for vi købte den. DEn er dejlig let og slet ikke for varm. Hvis hun sover ude en dag hvor det er lidt køligt, har jeg et fleecetæppe som jeg ligger ovenpå voksien, når hun er pakket i den, det fungere perfekt.

Anmeld

10. maj 2011

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Vi har lige købt sommerdynen for et par uger siden, netop pga. samme problem som dig.

Den fungere perfekt og vi er så glade for vi købte den. DEn er dejlig let og slet ikke for varm. Hvis hun sover ude en dag hvor det er lidt køligt, har jeg et fleecetæppe som jeg ligger ovenpå voksien, når hun er pakket i den, det fungere perfekt.

synes du ikke, voksiens sommerdyne er helt utrolig tynd?? vi har en, men jeg kan ikke finde ud af om jeg synes den er for tynd. det er jo nærmest bare et tæppe??

Knus.

Anmeld

10. maj 2011

SaNiNa

Vi har jo lige fået sommedynen og den er taget i brug og vil ikke bytte for noget andet.

Syntes stadig det er lige koldt nok når han står i skyggen og sover at lade ham ligge med et lille tæppe og han sover bedst når han er pakket ind.

så jeg vil jo holde på i skal købe en sommerdyne vi er rigtig glade for vores selvom vi ikke engang har haft den en uge endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.