Kuk kuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Tullebobs

Lise skriver:

Og lidt Off topic, men jeg synes også dit gulv er flot  Vi skal til at skifte gulv i hele hytten, da vi bygger til, så vi er godt igang med at kigge på prøver.... må jeg spørger hvad det er for noget gulv?

Tak - og det må du da gerne spørge om.

Det er faktisk fra Bilka - det er lamelparket i eg. Det er tit på tilbud til 160-170 kr pr.kvm. Vi fik det anbefalet af vortes tømrer, og er rigtige glade for det. Vores har nu 1 1/2 år på bagen, og er stadig pænt på trods af de to banditter der drøner rundt på og leger (VILDT).

Vi har det i hele huset.

Hilsner fra Mester

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Lise

Tullebobs skriver:

Tak - og det må du da gerne spørge om.

Det er faktisk fra Bilka - det er lamelparket i eg. Det er tit på tilbud til 160-170 kr pr.kvm. Vi fik det anbefalet af vortes tømrer, og er rigtige glade for det. Vores har nu 1 1/2 år på bagen, og er stadig pænt på trods af de to banditter der drøner rundt på og leger (VILDT).

Vi har det i hele huset.

Hilsner fra Mester

Tak  Og så spørger jeg lige videre - er det lakeret eller olieret? Hvidpigmenteret eller natur?

Vi kigger på egeparket, men er i konflikt med os selv om det skal være hvidpigmenteret eller om det skal være olie eller lak - hvad mon tåler bedst to drenges vilde leg og mange køretøjer?

Anmeld

10. maj 2011

Tullebobs

Det er hvidolieret eg

Anmeld

10. maj 2011

linemus

Ih, hvor er han blevet stor og sikke en hårpragt. Et par lækre drenge du har Og storebror ser ud til at være god til at lege med ham - det er jo bare det bedste

Knus Line

Anmeld

10. maj 2011

Tullebobs

linemus skriver:

Ih, hvor er han blevet stor og sikke en hårpragt. Et par lækre drenge du har Og storebror ser ud til at være god til at lege med ham - det er jo bare det bedste

Knus Line

Hej Line

Tak for de søde ord.

Simon er godt nok verdens bedste storebror - det er over al forventning faktisk. Og W forguder ham selvfølgelig  Og de kan altid få hinanden med på bøllestreger

Er din barsel forbi, nu hvor lillen har rundet 1 år  ?

Kh

Anmeld

10. maj 2011

linemus

Tullebobs skriver:

Hej Line

Tak for de søde ord.

Simon er godt nok verdens bedste storebror - det er over al forventning faktisk. Og W forguder ham selvfølgelig  Og de kan altid få hinanden med på bøllestreger

Er din barsel forbi, nu hvor lillen har rundet 1 år  ?

Kh

Åh, der er simpelthen ikke noget bedre end at være vidne til søskendekærlighed Så smelter man da helt. Sebastian er også fantastisk til at lege med Sofie. Man kan bare se, hvor sjovt han har det, og hvor meget han nyder det. Igår sad de begge og sang ind i et par mikrofoner, og han lå flad af grin, når hun brølede løs Det må være en god alder med de der 4-5 år imellem Mine store piger er knap 4 år, og de er noget vildere med den bette og vil gerne rykke rundt med hende, hvilket hun bare ikke gider

Min barsel sluttede allerede i februar Den tid gik alt for stærkt. Jeg var ledig, da jeg gik på barsel, så nu bruger jeg tiden på at søge job (og rydde op i det kaos ungerne efterlader ).

Det er da også vildt, at du har været i job i 4 mdr. nu. Det første år gik bare alt for stærkt, synes du ikke?

Anmeld

10. maj 2011

Tullebobs

Åh, der er simpelthen ikke noget bedre end at være vidne til søskendekærlighed Så smelter man da helt. Sebastian er også fantastisk til at lege med Sofie. Man kan bare se, hvor sjovt han har det, og hvor meget han nyder det. Igår sad de begge og sang ind i et par mikrofoner, og han lå flad af grin, når hun brølede løs Det må være en god alder med de der 4-5 år imellem Mine store piger er knap 4 år, og de er noget vildere med den bette og vil gerne rykke rundt med hende, hvilket hun bare ikke gider

Min barsel sluttede allerede i februar Den tid gik alt for stærkt. Jeg var ledig, da jeg gik på barsel, så nu bruger jeg tiden på at søge job (og rydde op i det kaos ungerne efterlader ).

Det er da også vildt, at du har været i job i 4 mdr. nu. Det første år gik bare alt for stærkt, synes du ikke?

Jep 4-5 års aldersforskel er bare toppen. Den store har en omsorg for den lille, og forstår at han/hun er lille - og så elsker de store at lege klovn for den lille, der kvitterer med at grine henrykt HVER ENESTE GANG.

Min barsel sluttede allerede 3. januar, hvorefter Søren har haft 3 måneder på barsel. Det var da hårdt at skulle overlade barslen til far, men det blev en fantastisk start på job, for jeg skulle ikke spekulere på, om W havde det godt. Og jeg havde tid til at komme godt ind i tingene igen - inden det blev hverdag med to børn, der skal afleveres og to jobs osv.

Og jo pokker for tiden render hurtigt - min lille baby er allerede væk. Jeg har prøvet at gøre mig umage med at nyde ham, men tiden kan jo ikke fastholdes. Men er nu er han tæt på at gå (ud i verden uden mor - snart rejser han vel verden rundt med rygsæk ), og siger de første ord og så videre og så videre.

Det er sikkert ikke let at finde nyt job lige nu - tiderne er godt nok hårde i den retning. Jeg håber, at det lykkes meget snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.