Kuk kuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Tullebobs

Kuk kuk - Sikke tiden flyver afsted, jeg føler ind imellem, at jeg bare prøver at hægte mig på så godt jeg kan Men ja jeg er her sørme stadig - men det kniber godt nok med at få skrevet. Men jeg læser med næsten hver eneste dag.

William er 13 måneder og den skønneste 'peter pedal' man kan forestille sig. Her er lige et par snapshot af trutten:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Lise

Hej - godt at se dig,

Hvor er billederne?

Anmeld

9. maj 2011

Tullebobs

Kuk kuk - Sikke tiden flyver afsted, jeg føler ind imellem, at jeg bare prøver at hægte mig på så godt jeg kan Men ja jeg er her sørme stadig - men det kniber godt nok med at få skrevet. Men jeg læser med næsten hver eneste dag.

William er 13 måneder og den skønneste 'peter pedal' man kan forestille sig. Her er lige et par snapshot af trutten:

Ej øv de driller de billeder - vi prøver lige igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2011

Tullebobs

Lise skriver:

Hej - godt at se dig,

Hvor er billederne?

I lige måde, Lise. Der skulle være billeder nu - er ikke lige den store tekniker-ejnar?

Geht's gut?

Anmeld

9. maj 2011

Lise

Sikke da et par flotte fyre, du har der!  Han ser saftsusemer fræk ud, William, med det hår

Jo, jo, alt vel her!

Anmeld

9. maj 2011

Tullebobs

Lise skriver:

Sikke da et par flotte fyre, du har der!  Han ser saftsusemer fræk ud, William, med det hår

Jo, jo, alt vel her!

Han er helt vildt fræk - og tja det garn har sin egen vilje  Han er blevet klippet ved frisør, men det er stadig ret utæmmeligt

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Tullebobs skriver:

Ej øv de driller de billeder - vi prøver lige igen

Totalt lækre unger - og hvor går det stærkt med den lille mand!

Anmeld

9. maj 2011

Tullebobs

Totalt lækre unger - og hvor går det stærkt med den lille mand!

Tak

Og ja han er bare blevet stor på ingen tid, så da føles det da i hvert fald.

Jeg har jo allerede været tilbage på job i 4 måneder - så skal jeg lige love for, at der er blevet skruet ekstra meget op for tiden. Det er mandag og fredag og jul hele tiden

Anmeld

9. maj 2011

Lise

Og lidt Off topic, men jeg synes også dit gulv er flot  Vi skal til at skifte gulv i hele hytten, da vi bygger til, så vi er godt igang med at kigge på prøver.... må jeg spørger hvad det er for noget gulv?

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Tullebobs skriver:

Tak

Og ja han er bare blevet stor på ingen tid, så da føltes det da i hvert fald.

Jeg har jo allerede været tilbage på job i 4 måneder - så skal jeg lige love for, at der blevet ekstra meget op for tiden. Det er mandag og fredag og jul hele tiden

Ja puha, der er helt sikkert nok at se til!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.