Kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Diana...

jannebjerre skriver:

ahhh som han selv sagde og jeg citere: " Hvis det en dag går galt, vil jeg ikke ha fjernet navnet, for du er mor til mit barn og vil altid være i mit hjerte"

og så rigtigt sagt. 

det lyder som om du har en skøn mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

jannebjerre

henh01 skriver:

Ja men mange ting kan ændre sig når man går fra hinanden. Man går fra hinanden af en årsag og ordsproget : "du kender først din partner når I er gået fra hinanden" holder sørme lidt stik. Jeg ville for pokker i havet ikke have min datters fars navn skrevet på min krop. Jeg har en ny mand og vi er nu en familie. Det ville være alt for mærkeligt og den dag i dag bryder jeg mig ikke om faren til min datter fordi han har taget nogle valg der har såret vores datter.

Okay - ville også blot dele min glæde, men det skal man åbenbart passe på med herinde efterhånden

Anmeld

9. maj 2011

jannebjerre

Diana... skriver:

og så rigtigt sagt. 

det lyder som om du har en skøn mand 

Har jeg i hvert fald
Og tak

Anmeld

9. maj 2011

henh01

jannebjerre skriver:

Okay - ville også blot dele min glæde, men det skal man åbenbart passe på med herinde efterhånden

Nej du skal da overhovedet ikke tage det så personligt.. Ytrer blot min mening ved at sige at det er risikabelt.

Anmeld

9. maj 2011

twinboys

jannebjerre skriver:

ahhh som han selv sagde og jeg citere: " Hvis det en dag går galt, vil jeg ikke ha fjernet navnet, for du er mor til mit barn og vil altid være i mit hjerte"

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurh

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

jannebjerre skriver:

Ud til højre med det junk nogle tænker om det. Herre gud, det handler jo i bund og grund om jer to - at folk tilsyneladende ikke tør tro/håbe, at de skal være sammen med deres udkårne resten af livet, har jo intet med jer at gøre! Og skulle det gå galt, så, som din kæreste selv siger, så har I jo en fællespunkt der, ligemeget hvad, forbinder jer. 

Jeg synes det er utroligt sødt. Og tatoveringen er rigtig flot, og rigtig flot lavet. 

Anmeld

9. maj 2011

jannebjerre

Dinna88 skriver:

Ud til højre med det junk nogle tænker om det. Herre gud, det handler jo i bund og grund om jer to - at folk tilsyneladende ikke tør tro/håbe, at de skal være sammen med deres udkårne resten af livet, har jo intet med jer at gøre! Og skulle det gå galt, så, som din kæreste selv siger, så har I jo en fællespunkt der, ligemeget hvad, forbinder jer. 

Jeg synes det er utroligt sødt. Og tatoveringen er rigtig flot, og rigtig flot lavet. 

Tak søde

Anmeld

9. maj 2011

jannebjerre

twinboys skriver:

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurh

Blev sååååå rørt..

Anmeld

9. maj 2011

twinny

så fiiint.... Det har min kæreste har sagt præcis det samme... Så han ska også have skrevet mit navn...  også vores børn, når de engang kommer....

Anmeld

9. maj 2011

jannebjerre

Baby-støv skriver:

så fiiint.... Det har min kæreste har sagt præcis det samme... Så han ska også have skrevet mit navn...  også vores børn, når de engang kommer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.