Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damerSe lige hvad min dejlige kæreste fik lavet, da han skulle ha tatoveret resten af sin arm i torsdags- behøver jeg at sige mit hjerte lige hoppede et slag over af bare lykkeElsker ham bare så højt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor fint - det er da en kærlighedserklæring hva?
Dog turde jeg dælme ikke selv, få skrevet navn sådan. Og min tatovør vil heller ikke. Så det gir sig selv.
Men jeg har vores stjernetegn flettet ind i hinanden.
lisesp83 skriver: Hvor fint - det er da en kærlighedserklæring hva? Dog turde jeg dælme ikke selv, få skrevet navn sådan. Og min tatovør vil heller ikke. Så det gir sig selv. Men jeg har vores stjernetegn flettet ind i hinanden.
En smuk tatovering - der symboliserer kærligheden til dig og jeres barn, men nøj hvor er den risikabel..
åhh jeg smelter også for den slags
henh01 skriver: En smuk tatovering - der symboliserer kærligheden til dig og jeres barn, men nøj hvor er den risikabel..
jannebjerre skriver: Ja det er noget af en kærlighedserklæring- Hvorfor vil din tatovør ikke??
Ja det er noget af en kærlighedserklæring- Hvorfor vil din tatovør ikke??
Han vil ikke - fordi det er risikabelt. Og fordi mange går fra hinanden.
Dermed ikke ment at i gør jo
jannebjerre skriver: ahhh som han selv sagde og jeg citere: " Hvis det en dag går galt, vil jeg ikke ha fjernet navnet, for du er mor til mit barn og vil altid være i mit hjerte"
ahhh som han selv sagde og jeg citere: " Hvis det en dag går galt, vil jeg ikke ha fjernet navnet, for du er mor til mit barn og vil altid være i mit hjerte"
Årh det var fadme sødt sagt.
lisesp83 skriver: Årh det var fadme sødt sagt.
Ja men mange ting kan ændre sig når man går fra hinanden. Man går fra hinanden af en årsag og ordsproget : "du kender først din partner når I er gået fra hinanden" holder sørme lidt stik. Jeg ville for pokker i havet ikke have min datters fars navn skrevet på min krop. Jeg har en ny mand og vi er nu en familie. Det ville være alt for mærkeligt og den dag i dag bryder jeg mig ikke om faren til min datter fordi han har taget nogle valg der har såret vores datter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128