Kunne du finde på at melde dig til ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

Lullaby

Hmm.. jeg tror at man for at melde sig skal være en stærk person. Jeg ser det og jeg finder det faktisk interessant. Hvor mange mennesker der egentlig udsætter sig for sådan nogle spm og så tilmed hiver familie ind som intet ved om mange ting. Min svigermor snakkede om at melde sig, hun er meget åben og der er intet hun ikke snakker om. Derfor tror jeg hun ville gå meget langt i spillet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

twinboys

Anja Nørreslet skriver:

Hmm.. jeg tror at man for at melde sig skal være en stærk person. Jeg ser det og jeg finder det faktisk interessant. Hvor mange mennesker der egentlig udsætter sig for sådan nogle spm og så tilmed hiver familie ind som intet ved om mange ting. Min svigermor snakkede om at melde sig, hun er meget åben og der er intet hun ikke snakker om. Derfor tror jeg hun ville gå meget langt i spillet.

Spændende...

Anmeld

9. november 2008

mette moren

nogle ting skal bare ikk ud og slet ikk i tv!! men meget spændene at se

Anmeld

9. november 2008

Hudi

Jeg har svaret nej. Jeg tror heller ikke jeg ville kunne komme med, for jeg har ikke nogen spændende hemmeligheder at dele med hele Danmark.

Anmeld

9. november 2008

twinboys

Hudi skriver:

Jeg har svaret nej. Jeg tror heller ikke jeg ville kunne komme med, for jeg har ikke nogen spændende hemmeligheder at dele med hele Danmark.

smiler, nej det har jeg nok heller ikke... Majbritt

Anmeld

9. november 2008

mette moren

twinboys skriver:

smiler, nej det har jeg nok heller ikke... Majbritt

der er forskel på hemmelighedder og ting mellem par som ikk skal ud i offentligheden!! kunne ikk tænke mig at blive spurgt om privat liv!! ikke fordi jeg er en meget udadvendt person men vil godt selv væge hvad andre skal ha viden om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.