Sandhedens Time er nok den største omgang luder-journalistik der er skabt i mands minde.
Der er vitterligt ikke noget ved at sidde og glo på en person der har svaret på 50 spørgsmål koblet til en løgnedetektor, hvorefter 21 er valgt ud af TV3. Man ved jo at lige så snart spørgsmålet er stillet - uanset hvad det drejer sig om - så er der noget om snakken.
Der går jo heller ikke røg af en brand uden at der har været ild!
Det andet problem jeg ser i programmet er, at der stilles to typer spørgsmål....den ene type er der hvor man har gjort det der bliver spurgt om eller ikke, mens den anden er mere lumsk.....nemlig den type som man ikke kan svare 100% på, da man enten ikke har gjort det endnu, eller ikke tror man kunne finde på at gøre det.
Eksempel 1: Har du dyrket sex med din bedste vens kæreste?
Her er det jo åbenlys at enten har man gjort det eller også har man ikke!
Eksempel 2: Kunne du finde på at være din mand utro hvis du fik 100.000 kr. for det?
Tjah - fornuften siger jo nej, men hvad siger følelserne?
3 problem med programmet er, at ikke alle deltagere får stillet lige mange spørgsmål af begge typer! Det er et spil - og så bør vilkårene vel være lige for alle deltagere....!?
Derudover så kunne jeg aldrig finde på at risikere min familie, min job, mine venner på den måde....ikke at jeg egentlig har nogle lig i lasten der er værd at skrive hjem....eller vise på tv.
Anmeld