Kunne du finde på at melde dig til ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du finde på at tilmelde dig til sandhedens time???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.702 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. november 2008

twinboys

sandhedens time???

Jeg kunne nu ikke...

Men hvem er det der gør det...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Mathilde

Nej det kunne jeg ikke finde på!
Jeg synes man udstiller sig selv, sin familie og sine venner på en uhensigtsmæssig måde. Penge er jo ikke alt....

Kram Mathilde

Anmeld

8. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Å hvad er sandhedens time?Går sikker på TV3 som jeg ikke har!!

Anmeld

8. november 2008

Diana...

Nej jeg kunne nu heller ikke synes de kommer for tæt ind under huden.

Anmeld

8. november 2008

Honningblomst

Jeg kunne ikke finde på at melde mig til noget som helst i tv...

Anmeld

8. november 2008

wamse

never

Anmeld

8. november 2008

netdaddy

Sandhedens Time er nok den største omgang luder-journalistik der er skabt i mands minde.

Der er vitterligt ikke noget ved at sidde og glo på en person der har svaret på 50 spørgsmål koblet til en løgnedetektor, hvorefter 21 er valgt ud af TV3. Man ved jo at lige så snart spørgsmålet er stillet - uanset hvad det drejer sig om - så er der noget om snakken.
Der går jo heller ikke røg af en brand uden at der har været ild!

Det andet problem jeg ser i programmet er, at der stilles to typer spørgsmål....den ene type er der hvor man har gjort det der bliver spurgt om eller ikke, mens den anden er mere lumsk.....nemlig den type som man ikke kan svare 100% på, da man enten ikke har gjort det endnu, eller ikke tror man kunne finde på at gøre det.

Eksempel 1: Har du dyrket sex med din bedste vens kæreste?
Her er det jo åbenlys at enten har man gjort det eller også har man ikke!

Eksempel 2: Kunne du finde på at være din mand utro hvis du fik 100.000 kr. for det?
Tjah - fornuften siger jo nej, men hvad siger følelserne?

3 problem med programmet er, at ikke alle deltagere får stillet lige mange spørgsmål af begge typer! Det er et spil - og så bør vilkårene vel være lige for alle deltagere....!?

Derudover så kunne jeg aldrig finde på at risikere min familie, min job, mine venner på den måde....ikke at jeg egentlig har nogle lig i lasten der er værd at skrive hjem....eller vise på tv.

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Å hvad er sandhedens time?Går sikker på TV3 som jeg ikke har!!

Ja går på tv3

I Sandhedens Time kommer deltagerne i den varme stol efter at have svaret på 50 spørgsmål foran en løgnedetektor.

Tør de svare sandfærdigt på 21 af disse spørgsmål foran publikum, seere, venner og familie, kan de vinde 500.000 kr!

Majbritt

Anmeld

8. november 2008

Loggidut

Synes virkelig det er det mest platte program, ever...og om jeg fatter folk gider bruge deres tid på at glo det?
Jeg så det første gang, man er vel nysgerrig, og siden har jeg det bare sådan både med programmet, men sandelig også med deltagerne.
Jeg tror ikke jeg har nogle lig i lasten, som ikke kan tåle dagens lys, men den måde de spørger på skal de nok fiske noget frem alligevel...

nej jeg kunne aldrig drømme om at risikere familie og venner på den måde, så høj en satsning i hassardspil har jeg sgu aldrig lavet, og kommer aldrig til det!!!

Anmeld

8. november 2008

MorCamilla

Vi har ikke tv 3, men jeg har læst lidt om hvad det er for noget... Så NEJ det kunne jeg aldrig finde på.. Tænk at udstille sig selv på den måde, bare for at vinde nogle penge.. Det er jo forfærdeligt at nogle mennesker ikke har mere selvrespekt end det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.