Man ved at man har ammehjerne når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

henh01

Når man må holde ind til siden for at sikre sig at man har begge børn med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Isabella_mor

Fam. Rehder-Klok skriver:

Man ved at man har ammehjerne når:

Når man pakker baby i barnevognen så man kan få luftet hunde, og opdager lidt nede af vejen at man har fået baby, barnevogn, hundens seletøj og snor med- men ingen hund!

Hahahahaha you crack me up. det er det sjoveste jeg længe har læst...  

Anmeld

9. maj 2011

LBK

Ranarupta skriver:

Jeg har præsteret at sidde på toilettet og da jeg har tisset færdig, tørrer jeg mig.
Bliver siddende, pakker et bind ud (har ikke mens), løfter op i blusen og putter det i bh'en - som et ammeindlæg!

(Følte mig dybt åndssvag, som jeg sad dér og tronede med bukserne nede og et bind i bh'en...) 

HA  HA HA HA Tak for dagens grin...

Anmeld

9. maj 2011

Kløver

hehe synes dælme også jeg havde meget ammehjerne i starten, efter jeg er stoppet med amningen er det aftaget en smule, men man kan så også ha ammehjerne selvom man er gået over på flasker

tiden er svært at hitte rundt i

har været lige ved at give sønnen tøj på, uden at give bleen på, det havde ik været så heldigt

Anmeld

9. maj 2011

o1Mutte

Ranarupta skriver:

Jeg har præsteret at sidde på toilettet og da jeg har tisset færdig, tørrer jeg mig.
Bliver siddende, pakker et bind ud (har ikke mens), løfter op i blusen og putter det i bh'en - som et ammeindlæg!

(Følte mig dybt åndssvag, som jeg sad dér og tronede med bukserne nede og et bind i bh'en...) 

HAHAHAHAHAHA!!!

Anmeld

9. maj 2011

Vidunderligeunger

nettemor skriver:

min svigerinde glemte at gi sin datter ble på. og puttede hende for natten. tøsen var 6 mdr...

hahahahaha!!! klasse.. det har jeg været ved en gang, og nu tænker jeg over det hver gang...

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Når man går rundt i føtex med en stofble hængende over den ene skulder...og datteren er derhjemme

Når man har datteren med ude at handel, hun ligger i liften på inkøbsvognen. Så tager man en andens vogn i frugtafdelingen, går ned gennem bilka med den nye vogn mens ejerkvinden løber efter en og råber: "Det er vist min vogn, den du har taget". Hmmmmm, vil du så have den der står nede i frugtafdelingen, den med barnet liggende i??????

Anmeld

9. maj 2011

miinimeal

jeg må have amme hjerne selvom det er 6 mdr siden jeg har ammet,

der er så mange der jeg lige falder ind i(;¨

og i nat puttet jeg en ren ble på alberts tisse ble,

Anmeld

9. maj 2011

Isabella_mor

Ranarupta skriver:

hahahahaha i  it.. 

Anmeld

10. maj 2011

o1Mutte

hihi hvor er der mange sjove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.