Man ved at man har ammehjerne når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Hvem?

Har dog også tit pakket ungerne, kørt ud og handle en meeeeget lang liste ind, gået til kassen, betalt - også gået -- uden varerne....

Gjorde det så sent som i forgårs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

hekran

når man smider vasketøjet i fryseren 

når man smider maden i vaskemaskinen

når man går ud med ansigtcremen duppet på kinder, kage og pande uden at smøre det ud

når man gang på gang går ind i køkken, værelse eller badeværelse uden at huske hvorfor

..... kommer nok på flere om ca 5 ugers tid, når bebse nr. 3 kommer 

Anmeld

9. maj 2011

heaven

- når man glemmer hunden ved børnehaven, hvor man afl den ældste af ungerne... 

Jannie

Anmeld

9. maj 2011

Nettemor

min svigerinde glemte at gi sin datter ble på. og puttede hende for natten. tøsen var 6 mdr...

Anmeld

9. maj 2011

VIPpigen

Hmm... Man ved man har ammehjerne når man skal lave blødkogte æg, og hælder vand der skal i æggekogeren i ÆGGEBAKKEN............. (Fandt aldrig ud af om jeg bare skulle tænde kogepladen og se om det fungerede  i en æggebakke)

Anmeld

9. maj 2011

.....

hahaha, har ikke børn endnu, men den liste er godt nok sjov

Anmeld

9. maj 2011

K.Rehder

Så sent som i dag:

Vælger et alt for lille grydelåg, med det resultat at jeg skal fiske grydelåget op af kødsovsen

Anmeld

9. maj 2011

twinboys

Tak for grin

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Jeg har præsteret at sidde på toilettet og da jeg har tisset færdig, tørrer jeg mig.
Bliver siddende, pakker et bind ud (har ikke mens), løfter op i blusen og putter det i bh'en - som et ammeindlæg!

(Følte mig dybt åndssvag, som jeg sad dér og tronede med bukserne nede og et bind i bh'en...) 

Anmeld

9. maj 2011

twinny

hahahhahah.... tak for aftens grin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.