lEt styks lidt for lækker Anton:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Henri84

Hvor er han skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Valle81

Caroline86 skriver:

årh!!!!

Jeg håber lidt på at det bliver en dreng næste gang.. ellers må vi bare prøve igen vi vil gerne have mindst én af hver jo

Navnene ligger også klar hihi

Det kan jeg godt forstå - det er helt specielt at have en af hvert køn:0)

Kenny havde virkelig også ønsket sig at vi havde fået en pige - altså sin egen biologiske pige:0) Men det blev det ikke til:0)

Vi skal ikke have flere - jeg orker ikke flere graviditeter og mere natteroderi - ikke at vi har været specielt plaget af det:0) Nu vil jeg nyde dem vi har - og se frem til at Kenny og jeg om en årrække kan være lidt mere os selv:0)

Anmeld

10. maj 2011

Valle81

Dictes mor skriver:

Ej men altså. Han er da bare ultra kær, det klær han at være blevet storebror. Og kæmpe tillykke med den lille ny. jeg synes, at det er så vildt fantastisk, at du allerede har fået den næste. Dicte er jo ligeså gammel som Anton, og jeg kan huske, da du blev gravid igen, tænkte jeg wow, det kan man da ikke, men det kan man jo sagtens, især hvis man er en sej mor, som dig.

Åhh, måtte lige hoppe i kanen mens muligheden bød sig i går, så derfor svar i dag.

Jeg tænkte også da jeg stod med den positive test at åhh nej, det kan vi sku da ikke - hvad med lille Anton han er jo stadig en baby når bette kommer til verdenen og jeg er jo slet ikke færdig med at nyde ham. Jeg er også sikker på at jeg i løbet af det næste år - som nok bliver ren overlevelse - at puha nej det kan vi da ikke;0)

Det er også vildt fantastisk at Arthur er kommet til verdenen - men puha - det eneste jeg magler er seriøst et par ekstra arme:0) De er seriøst pseudotvillinger på det punkt at de er sultne på samme tid og vil sove på samme tid - og så tuder de jo på samme tid - for en må jo vente:0) he he

Men tænk Arthur er allerede lige om lidt en måned gammel - tiden flyver og ligepludselig er alt en million gange nemmere.

Og tak for de rosende ord - sej mor - det tror jeg ikke jeg vil kalde mig selv:0)

Knus

Anmeld

10. maj 2011

Valle81

Zette skriver:

nååårh hvor er han en ægte hjerteknuser 

Åhh tak:0)

Ja mon ikke han kommer til at knus et par pigehjerter i fremtiden:0) Håber bare han bliver en gentleman når han gør det:0)

Anmeld

10. maj 2011

Tullebobs

Hej Søde:0)

Jamen det går godt:0) Anton er vist en meget eksemplarisk lille storebror. Han var lidt jaloux på sutteflasken til at sterte på,men nu er han ovre det og tager den og kommer over og giver den til Arthur.

Hvis Artur græder så kommer Anton rendende med sin sut og smider den ned til ham og siger: HEJ:0) Ellers aer han ham - lidt hårdt og gerne en finger i øjet på ham:0) Men han synes han er sød og griner også til ham:0)

Jeg har det rigtig godt - idag har været først dag alene med Asta og drengen og Kenny er startet på arbejde efter 3 uger hjemme.

Det er gået over alt forventning og jeg er positivt overrasket - men det bliver et hårdt år - alt skal ordnet mellem 20 og 22 - så der er ikke meget hyggetid. Kenny går i seng kl 2100 og står op kl 0500 og er hjemme igen kl 1900.

Men det går og Asta er en KÆMPE hjælp.

Håber også i har det helt igennem fantastisk:0)

Knus

Hej Christina

Hatten af for dig altså - du er sgu gjort af noget særligt!

Jeg kan levende forestille mig, at du er spændt for lige nu - men altså når man producerer lækre unger, så er man da også forpligtet til at sætte nogle stykker af dem i verden

Dejligt at storesøster er en knag

Vi har det godt hos os. William er fuld af krudt, og han er startet i dagpleje her første 1. april (efter tre måender hjemme med farmand). Han er superglad for det, og det er vi også, for det er den samme dp som Simon var hos - ergo er vi alle helt trygge ved hende, og det har simpelthen smittet af på W.

Vi har nu genopdaget hverdagen, hvor ingen er på barsel og TO børn skal afleveres, og to fuldtidsjobs, ombygning af huset (vi manglede bare at lave bryggers, så det har vi været igang med nu her). Der er fuld drøn på og der er en del dage, hvor det bare handler om at holde skruen i vandet. 

Knus

Anmeld

10. maj 2011

smokin

Valle81 skriver:

Åhh tak:0)

Ja mon ikke han kommer til at knus et par pigehjerter i fremtiden:0) Håber bare han bliver en gentleman når han gør det:0)

som mor til en pige håber jeg godt nok også der bliver født en gentlemand eller to

Anmeld

10. maj 2011

Valle81

Tullebobs skriver:

Hej Christina

Hatten af for dig altså - du er sgu gjort af noget særligt!

Jeg kan levende forestille mig, at du er spændt for lige nu - men altså når man producerer lækre unger, så er man da også forpligtet til at sætte nogle stykker af dem i verden

Dejligt at storesøster er en knag

Vi har det godt hos os. William er fuld af krudt, og han er startet i dagpleje her første 1. april (efter tre måender hjemme med farmand). Han er superglad for det, og det er vi også, for det er den samme dp som Simon var hos - ergo er vi alle helt trygge ved hende, og det har simpelthen smittet af på W.

Vi har nu genopdaget hverdagen, hvor ingen er på barsel og TO børn skal afleveres, og to fuldtidsjobs, ombygning af huset (vi manglede bare at lave bryggers, så det har vi været igang med nu her). Der er fuld drøn på og der er en del dage, hvor det bare handler om at holde skruen i vandet. 

Knus

Ha ha, jeg er vist lavet af alt for god fertilitet:0) Ha ha - ikke at det er at kimse af - men vi tør sku ikke få gang i sexlivet igen - det udmunder jo i graviditet hver gang:0) Ha ha:0)

Hvor lyder det dejligt med Jeres hverdag - åhh elsker at gå hjemme - mn kan også godt savne at aflevere tage på arbejde og hente igen - men der går lige et års tid:0) Skal først starte på arbejde ( hvis jeg finder et mens jeg er på barsel) den 27 marts 2012 - der er eddermandme lang tid til( så har jeg gået hjemme siden midt januar 2010)

Det lyder spændede med huset - hvem der havde hus og plads:0) vores 4 værelses på 100 kvm er ved at være lidt trængt:0)

Knus

Anmeld

10. maj 2011

Valle81

Zette skriver:

som mor til en pige håber jeg godt nok også der bliver født en gentlemand eller to

Ja ikke:0)

Og i sær når du også er i besiddelse af sådan en vidunderlig en af slagsen:0)

ellers må far ud med baseballbattet:0)

Puha - Asta er jo blevet 7 år nu - det varer sku ikke mange år før vi står i problematikken:0)

Anmeld

10. maj 2011

smokin

Valle81 skriver:

Ja ikke:0)

Og i sær når du også er i besiddelse af sådan en vidunderlig en af slagsen:0)

ellers må far ud med baseballbattet:0)

Puha - Asta er jo blevet 7 år nu - det varer sku ikke mange år før vi står i problematikken:0)

det hedder jagtgeværet her i huset og jeg er sikker på det bliver vist frem når Malousen begynder at få "venner" af hankøn... haha.

EEEEEEJ!! Vi kommer nok ikke udenom et knust hjerte eller to... så må mor være der til at trøste og forsikre om at der er flere fisk i havet.... 

Og ja, du får da snart din sag for. Er hun begyndt med tøj? Min kusine på 5 ved præcis hvad hun vil have på og ikke vil have på. Om der skal spænde i håret eller ej. At gummistøvler er dømt ude men sandaler med lidt hæl er seje.... jow jow... 

Anmeld

10. maj 2011

Tullebobs

Valle81 skriver:

Ha ha, jeg er vist lavet af alt for god fertilitet:0) Ha ha - ikke at det er at kimse af - men vi tør sku ikke få gang i sexlivet igen - det udmunder jo i graviditet hver gang:0) Ha ha:0)

Hvor lyder det dejligt med Jeres hverdag - åhh elsker at gå hjemme - mn kan også godt savne at aflevere tage på arbejde og hente igen - men der går lige et års tid:0) Skal først starte på arbejde ( hvis jeg finder et mens jeg er på barsel) den 27 marts 2012 - der er eddermandme lang tid til( så har jeg gået hjemme siden midt januar 2010)

Det lyder spændede med huset - hvem der havde hus og plads:0) vores 4 værelses på 100 kvm er ved at være lidt trængt:0)

Knus

Ha ha ha *LOL*  - nej I må vist hellere bruge dobbeltgummi og andet hejs

Nyd endelig din barsel - det skal jo nok blive hverdag igen  Men ja hverdagen er også rar - jeg holder heldigvis meget af den (det er jo dem der er flest af).

Jeg håber at du finder et job, og at I får hus. Vi boede også I lejlighed på 75 kvm, da Simon var lille - det var en hyggelig lejlighed, men det var sgu et marked med barnevognen på altanen og vaskeri i kælderen.

Nu har vi fået hus og det er skønt - men det er også meget mere at vedligeholde (og det er nok ikke liiige det I har brug for nu ) Så når I er landet godt i hverdagen igen, så kommer der også et hus til jer.

Hvad er det nu, at Kenny laver siden, at han er væk så længe hver dag?

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.