lEt styks lidt for lækker Anton:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Valle81

Dictes mor skriver:

Så bliver man bare ikke mere lækker!!!

Nu kan jeg slet ikke få mundvigene ned igen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Valle81

Tullebobs skriver:

Total Dario stil

Han er skøn med skøn på... Hvordan går det med at være lillebitte storebror - og mor til sådan et par lækre gutter?

Kram

Hej Søde:0)

Jamen det går godt:0) Anton er vist en meget eksemplarisk lille storebror. Han var lidt jaloux på sutteflasken til at sterte på,men nu er han ovre det og tager den og kommer over og giver den til Arthur.

Hvis Artur græder så kommer Anton rendende med sin sut og smider den ned til ham og siger: HEJ:0) Ellers aer han ham - lidt hårdt og gerne en finger i øjet på ham:0) Men han synes han er sød og griner også til ham:0)

Jeg har det rigtig godt - idag har været først dag alene med Asta og drengen og Kenny er startet på arbejde efter 3 uger hjemme.

Det er gået over alt forventning og jeg er positivt overrasket - men det bliver et hårdt år - alt skal ordnet mellem 20 og 22 - så der er ikke meget hyggetid. Kenny går i seng kl 2100 og står op kl 0500 og er hjemme igen kl 1900.

Men det går og Asta er en KÆMPE hjælp.

Håber også i har det helt igennem fantastisk:0)

Knus

Anmeld

9. maj 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Hvor er han lækker søde.... 

Anmeld

9. maj 2011

Valle81

Bavianis skriver:

EIIII! Jeg har lyst til at kysse hele hans hoved, hans mave og hænder på samme tid!

Taaaaaaaaaaaaak:0)

Lige om lidt så har du din egen helt fantastiske lille smukke vidunder som du kan kysse dagen lang:0) Der er lidt lagnt til Viborg for at kysse på Anton:0) Men jeg giver hamlige et par mysser fra dig i morgen:0)

Anmeld

9. maj 2011

Valle81

Caroline86 skriver:

ååååhhhh suk altså!!!!!

Sådan en lækkerbisken får du næste gang:0) Altså idrenge udgaven, for jeg må sige at på pigefronten fås de sku ikke mere smækre end Laura:0)

Anmeld

9. maj 2011

Valle81

lisbethita skriver:

Hej ven,

Nej nej nej....sikke da en charmetrold altså!!!!! Må da bare lige smile over hele hovedet. Hvor er han dejlig. Jeg må straks ind og se de links du har sendt til mig, så jeg kan få set lillebror. Skriver lige en pb om lidt.

STORT knus 

Jamen han er råddent lækker:0)

Glæder mig til PB:0)

KNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

Valle81 skriver:

Sådan en lækkerbisken får du næste gang:0) Altså idrenge udgaven, for jeg må sige at på pigefronten fås de sku ikke mere smækre end Laura:0)

årh!!!!

Jeg håber lidt på at det bliver en dreng næste gang.. ellers må vi bare prøve igen vi vil gerne have mindst én af hver jo

Navnene ligger også klar hihi

Anmeld

9. maj 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

årh!!!!

Jeg håber lidt på at det bliver en dreng næste gang.. ellers må vi bare prøve igen vi vil gerne have mindst én af hver jo

Navnene ligger også klar hihi

Hov...så lige du havde skrevet her på denne tråd også... He he...igang med at øve, siger jeg bare, fniiiiiis! 

Kæmpe krammer til dig smuk-sak! 

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

lisbethita skriver:

Hov...så lige du havde skrevet her på denne tråd også... He he...igang med at øve, siger jeg bare, fniiiiiis! 

Kæmpe krammer til dig smuk-sak! 

vi havde jo faktisk besluttet os, men har alligevel udskudt projekt nr. 2... den får du lige i pb

KRAMMER

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Valle81 skriver:

Nu kan jeg slet ikke få mundvigene ned igen:0)

Ej men altså. Han er da bare ultra kær, det klær han at være blevet storebror. Og kæmpe tillykke med den lille ny. jeg synes, at det er så vildt fantastisk, at du allerede har fået den næste. Dicte er jo ligeså gammel som Anton, og jeg kan huske, da du blev gravid igen, tænkte jeg wow, det kan man da ikke, men det kan man jo sagtens, især hvis man er en sej mor, som dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.