Graviditet, hvor meget tog i på de første tre måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er i 11 uge, og har ikke taget på. Tabte mig lidt i starten, men nu er det stabiliseret og selv om maven buler lidt ud efterhånden, har jeg ikke taget noget på endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Fru Nielsen

Jeg er idag 26+0 og jeg vejer lige præcis (er lige hoppet af vægtet) 1 kg mindre end da jeg blev gravid....

Anmeld

11. maj 2011

Anette&Sophia

500 gram

Anmeld

11. maj 2011

MarieLouise

Tog omkring 500 g på.. Men nu hvor jeg er i uge 23 har jeg taget omkring 4 kg på  

Anmeld

11. maj 2011

Madam Blå

Jeg har taget 6-7 kilo på. Men det kan kun ses på maven og barmen.. Men jeg skal nok ende med at blive lidt af en sværvægter Selvom jeg spiser sundt og dyrker motion. For tiden tager jeg vist på bare af at se på maden.

Men jeg ammer det sgu væk til den tid

Anmeld

11. maj 2011

Happiness

1,5kg. Men så tog vægten revance og havde i uge 24-25 taget ialt 10kg på.... Men nu er det lidt i stå igen. Har taget 11-12kg på ialt, og er i uge 32 nu.

Anmeld

11. maj 2011

Caroline86

jeg tabte mig i starten (voldsom kvalme og opkastninger) og begyndte først at tage på da jeg var over halvvejs i graviditeten... Jeg tog i alt 14 kg på...

Jeg var en anelse undervægtig da jeg blev gravid!

Du skal ikke være ked af ikke at have taget på! det skal du snarere prise dig lykkelig for, for så kan du "tillade" dig at tage mere på senere i graviditeten

Anmeld

11. maj 2011

Jolene

I 25. uge havde jeg taget ca 4,3 kg på. Kan ikke huske præcis, hvornår jeg blev vejet første gang. Før jeg startede i fertilitetsbehandling kendte jeg ikke min vægt. Har ikke brugt vægt i et par år, da den kun gør mig deprimeret hehe. Tror jeg vejede omkring 70 kg, før jeg blev gravid, og nu vejer jeg 75,et eller andet og er 27+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.