Graviditet, hvor meget tog i på de første tre måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.509 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Overskiften siger jo sig selv. 

jeg har desværre ikke rykket mig vægtmæssigt, selvom min mave har forandret sig og blevet større.

Hvad med jer: Hvor meget tog i på det første stykke tid?

og hvad med resten af graviditeten? 

Krammer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Sabina92

Jeg tabt mig i starten 6kg. ca.. Men det er også først sådan til sidst man tager på, somregl (: alle er jo forskellige fra krop til krop..

Anmeld

9. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

jeg har desværre ikke rykket mig vægtmæssigt, selvom min mave har forandret sig og blevet større.

Krammer. 

hey de første 3 måneder tabte jeg 5 kg for derefter at tage ca 30 kg på i resten af graviditeten

Anmeld

9. maj 2011

Miss HH

Jeg tog cirka 1,5 kg på de første 3 måneder. Idag er jeg i uge 15+5 og har nu taget 2 kg på.

Anmeld

9. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Krammer. 

ork det skal nok komme jeg tog alle 10 kg på i 3. trimester

Anmeld

9. maj 2011

lukasmor

Tog faktisk ikke på de første måneder. Opdagede først jeg var gravid da jeg var over 2 måneder henne og der var ingenting at se hverken på maven eller vægten  Men så skal jeg også love for at vægten tog revanche efter 4 måned. 15kg. tog jeg på men tabte dem igen efter 2½ måned med sund kost 

Anmeld

9. maj 2011

modesty

0 kilo. Er normalvægtig. Er nu 17+6 og har taget cirka halvandet kilo på.

Anmeld

9. maj 2011

Fenja09

Jeg tabte mig 5,5 kg de første 3 mdr og går ind i 7. mdr snart og har stadig intet taget på, dog har jeg taget 1 kg på ud af de 5,5 kg jeg har tabt  

Regner med at vægten begynder at stige langsomt nu hvor baby begynder at tage en del på - tror det er slutningen af graviditeten hvor man tager på.

/Fenja

Anmeld

11. maj 2011

OverTheRainbow

Jeg tog 3,9 kg på hvilket var et CHOK Jeg havde kvalme og synes ikke selv jeg spiste særlig meget..

det er jeg ikke særlig glad for. Jeg er nu gået ind i 2. trimester og har ikke været på vægten siden doktordamen sidst

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

1 kilo Men derfra er det gået lidt stærkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.