Sundhedsplejske :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

FruHolm <3

Babyklar skriver:

Storm vejer nu 2750g ..

men det vel bare spørgsmål om at mærke ham i nakken og vodere der ud fra om han har det for varmt ..

ja det er hvertfald en god start

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

oerbaek

min dreng på 6 uger  har langærmet body, langærmet bluse, bukser og strømper på... når han så er ude og sove har han en fleece ud over  

Anmeld

9. maj 2011

Moar2011

oerbaek skriver:

min dreng på 6 uger  har langærmet body, langærmet bluse, bukser og strømper på... når han så er ude og sove har han en fleece ud over  

har han det ikke for varmt ?

Anmeld

9. maj 2011

Nalle

Babyklar skriver:

var det også ved den her årstid ? - lige nu ligger han bare i kortærmet body og dyne .. og han virker tilpas, bare lidt kolde hænder..

De må gerne have lidt kolde hænder

Jeg fødte d. 8 juni

Anmeld

9. maj 2011

oerbaek

Babyklar skriver:

har han det ikke for varmt ?

nej han har en dejlig temperatur uden at være for varm når han vågner  

Anmeld

9. maj 2011

henh01

Hejsa

Min søn på 6 mdr har nu undertrøje, langærmet body, bukser og strømper på. Når vi er ude at gå har han sin fleece og så dyne på.

Hvis det er du synes han er for varm så fjern tæppet, dynen burde være rigeligt

Anmeld

9. maj 2011

miinimeal

albert sover i kortærmet body og uden for har han body bluse og bukser og strømper på plus dyne

Anmeld

9. maj 2011

Clisolka

Isabella på 6 mrd. sover i en kortærmet body og et par strømpebukser... Når hun sover udenfor får hun hue og sin fleecetrøje på (+ dyne), men det er efterhånden ved at være for varmt for hende. 

Hun er også et meget varmt barn - fra sin far 

Anmeld

10. maj 2011

nørgaard

He he jeg er os en rigtig frossenpind fik os skælud i dag af faren, jeg havde nemlig givet vores lille basse for meget tøj på. Han var noget våd i nakken. Sådan kan det gå, det må jeg bare lære af. Det er os svært når der er solskin og varmt, men der os blæser en del...

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

nørgaard skriver:

He he jeg er os en rigtig frossenpind fik os skælud i dag af faren, jeg havde nemlig givet vores lille basse for meget tøj på. Han var noget våd i nakken. Sådan kan det gå, det må jeg bare lære af. Det er os svært når der er solskin og varmt, men der os blæser en del...

ja, synes os det kan være svært.. farmand til storm havde altid sagt han havde for meget tøj på, men det synes jeg jo ikk.. indtil sundhedsplejsken fortalt og viste mig hvor varm han egentlig var hihi Uuups ! ..  men vi lære det nok ..

hun sagde bare at for varmt kan i værest tilfælde medfølge vuggedød , blev helt skræmt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.