Bevilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Nej desværre , men prøver nu alligevel at snakke med min læge om det.. Det kunne jo være 

jeg har heller ikke en stor barm, men er nu glad for de små gajoler jeg har da de sidder hvor de skal og er faste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

hej altså jeg fik bevillig til at få dem lavet mindre da jeg var 18, både fordi det psykisk of fysisk påvirkede mig, og ved de går meget op i ens psykike tilstand. så hvis det påvirker dig så meget som du giver udtryk for, tror jeg der er en chance for det.

Tror desværre der er forskel , når man skal have lavet dem mindre.. I min situation vil jeg gerne have dem større , og synes ikke rigtig det virker til at det kan lade sig gøre Selvom jeg nu har læst mange steder , at folk med samme problem som mig , faktisk har fået en bevilling til at få en brystforstørelse..

Men jeg vil ihvertfald prøve at snakke med min læge om det , for jeg klarer det virkelig ikke mere.. Vil så gerne fungere som alle andre 22 årige kvinder Synes det er så ydmygende , at jeg ikke tør at gå på stranden , svømmehallen , eller i bad med min kæreste f.eks

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg har heller ikke en stor barm, men er nu glad for de små gajoler jeg har da de sidder hvor de skal og er faste

Jeg er på ingen måde glad for mine , slet ikke..!! Jeg hader dem.. Føler mig slet ikke som en kvinde med dem

Anmeld

9. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg er på ingen måde glad for mine , slet ikke..!! Jeg hader dem.. Føler mig slet ikke som en kvinde med dem

havde det selv sådan engang så forstår dig godt... men tror altså de tager efter hvor meget du har i forvejen og hvordan du har det psykisk...

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

havde det selv sådan engang så forstår dig godt... men tror altså de tager efter hvor meget du har i forvejen og hvordan du har det psykisk...

Ja , jeg har en a skål , ikke meget at råbe hurra får , og så sidder den ene lidt skævt , og der er bare intet fylde på nogle måder

Trykker jeg på dem f.eks er det ligesom gele.. Ja undskyld udtrykket /:

Anmeld

9. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Ja , jeg har en a skål , ikke meget at råbe hurra får , og så sidder den ene lidt skævt , og der er bare intet fylde på nogle måder

Trykker jeg på dem f.eks er det ligesom gele.. Ja undskyld udtrykket /:

syntes da også du skal spørger din læge når du har det så skidt med dem...

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

syntes da også du skal spørger din læge når du har det så skidt med dem...

Det vil jeg også prøve på .

Er bare bange for at blive endnu mere ydmyget

Anmeld

9. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det vil jeg også prøve på .

Er bare bange for at blive endnu mere ydmyget

det skal du ikke være det er lægerne jo vant til...

her inden jeg fik konstateret en tarmlidelse var jeg ikke glad for at nogen som helst læger skulle kigge mig i numsen, og nu er jeg nød til det efter de har konstateret den tarmlidelse og nu syntes jeg ikke det er så pinligt mere.. tror de fleste mennesker har et eller andet de ikke er så glade for eller bliver pinligt berørt over...

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

det skal du ikke være det er lægerne jo vant til...

her inden jeg fik konstateret en tarmlidelse var jeg ikke glad for at nogen som helst læger skulle kigge mig i numsen, og nu er jeg nød til det efter de har konstateret den tarmlidelse og nu syntes jeg ikke det er så pinligt mere.. tror de fleste mennesker har et eller andet de ikke er så glade for eller bliver pinligt berørt over...

Ja det har du nok ret i.!

Det er bare skridtet jeg lige skal tage , for kan jo være lægen kan hjælpe mig , som jeg virkelig virkelig virkelig håber på..

Årh min storebror lider af chron (staves) , så han render os til den ene kikkert undersøgelse efter den anden ):

Anmeld

9. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i.!

Det er bare skridtet jeg lige skal tage , for kan jo være lægen kan hjælpe mig , som jeg virkelig virkelig virkelig håber på..

Årh min storebror lider af chron (staves) , så han render os til den ene kikkert undersøgelse efter den anden ):

ja syntes du skal prøve lægen  ja crohn er ikke lige den hyggeligste tarmlidelse at have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.