Bevilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nu læst mange steder at man kan få en henvisning fra lægen hvis der er noget man er ked af ved sin krop?

Jeg er en af dem der ikke kan fungere som andre kvinder pga min meget lille barm.. Min kæreste har aldrig set mine bryster , jeg har bh på når vi har sex , går ikke i svømmehalen , eller på stranden.. Jeg føler mig virkelig ikke som en kvinde

Det gør mig så meget på at jeg ikke tør begynde på udd fordi jeg er bange for at folk kigger

Er der nogle hjælp at hente

Sidder virkelig tit og græder pga det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Faith

Øv det må være rigtig hårdt for dig

Mener du om du kan få bevilliget en brystforstørrende operation uden egenbetaling? Hmm det tror jeg altså ikke du kan... men hæng mig ikke op på det.

Har du ikke mulighed for at spare pengene sammen?

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Jeg mener at brystforstørrelse går under kosmetisk behandling-på egen regning..

Anmeld

9. maj 2011

Mor85

men at havde hørt at man kun kan hvis det er meget skadligt for ryggen. eller at man slet ikke har noget udover en vorte

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Øv det må være rigtig hårdt for dig

Mener du om du kan få bevilliget en brystforstørrende operation uden egenbetaling? Hmm det tror jeg altså ikke du kan... men hæng mig ikke op på det.

Har du ikke mulighed for at spare pengene sammen?

Har ikke mulighed for det lige nu

Men mente nu heller ikke man kunne få en bevilling , men har bare hørt og læst om en del der har fået en henvisning fra lægen , og så fået en bryst operation "gratis"

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Ved ikke hvor slemt det er med dine bryster,men prøv at tal med din læge. Tror de skal være sådan..teengaedreng agtig små hvis de overhovedet gør noget ved det..Jeg ved ikke om de gør..Mener det ikke,men det skader altså ikke at spørge

Anmeld

9. maj 2011

sarahb

Min veninde fik det bevilliget fordinhun havde det så psykisk dårligt med sig selv... ,det er 3 år siden ved ikk om det er lavet om nu

Anmeld

9. maj 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg har nu læst mange steder at man kan få en henvisning fra lægen hvis der er noget man er ked af ved sin krop?

Jeg er en af dem der ikke kan fungere som andre kvinder pga min meget lille barm.. Min kæreste har aldrig set mine bryster , jeg har bh på når vi har sex , går ikke i svømmehalen , eller på stranden.. Jeg føler mig virkelig ikke som en kvinde

Det gør mig så meget på at jeg ikke tør begynde på udd fordi jeg er bange for at folk kigger

Er der nogle hjælp at hente

Sidder virkelig tit og græder pga det 

Sender lige et stort

Så længe der ikke er noget lægeligt galt og det "kun" er kosmetisk tror jeg bestemt ikke at de vil henvise dig til en operation.

Men kan du ikke begynde at spare op til det eller evt ta i banken og høre om de ikke vil låne dig pengene?

Anmeld

9. maj 2011

Mutti2B

sarahb skriver:

Min veninde fik det bevilliget fordinhun havde det så psykisk dårligt med sig selv... ,det er 3 år siden ved ikk om det er lavet om nu

Skulle hun så ikke ha været ved psykolog? Og hvem bedømmer at hun har det "dårligt nok" til en operation? Lægen efter 1 samtale?

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Prøv at kig på hc andersens klinik i odense. De er faktisk billige

Syntes du skal opereres hvis du har det så skidt..Mit problem er det modsatte. Jeg ved hvordan du har det. Der må være nogle ting i dit liv du kan priotere anderledes for at få råd til operationen.. Jeg ønsker dig det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.