Er der grund til at være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

maryjane

modesty skriver:

Får man ikke lavet den lussingesyge blodprøve automatisk ved første lægebesøg, hvor de laver en helvedes masse blodprøver? Det fik jeg i hvert fald. I så fald står det i din vandrejournal (det kan godt være at du ikke lige kan finde det selv, men så kan lægen i hvert fald)

Hmm, har også tænkt over dette. Det ville da være rart, hvis man evt. kunne slippe for at blive hukket og stikket i. Nu får vi se. Tak for input.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Ludo

modesty skriver:

Får man ikke lavet den lussingesyge blodprøve automatisk ved første lægebesøg, hvor de laver en helvedes masse blodprøver? Det fik jeg i hvert fald. I så fald står det i din vandrejournal (det kan godt være at du ikke lige kan finde det selv, men så kan lægen i hvert fald)

Jeg fik taget en masse blodprøver i uge 10 og fik svar over mailservice fra lægen og der stod også på om mna havde haft lussingesyge eller ej så ring og hør din læge.

Anmeld

12. maj 2011

maryjane

Nå min læge vidste ikke om jeg havde haft det eller ej, desværre. Og hun sagde også at lussingesyge ikke er noget man går op i mere. whaaat?

Er det virkelig noget jeg har misforstået. Men skal op at have taget blodprøve på sygehuset, da min egen læge ikke kan finde ud af at stikke i mig. Åh, bryder mig ikke om det. Bare det lykkedes i første stik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.