Ny afstemning: Hvad tager du af vitamin tilskud under din..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad tager du af vitamin tilskud under din graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.036 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Mira0911

graviditet... Lavede ikke multi muligheden i den tidligere afstemning, det er der nu... 

Jeg tager lidt forskelligt...  

GraviKalk

GraviOmega 

GraviVitamin 

GraviJern

Folin 

Hvad tager du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Holbæktrunten

Umm, jeg tog folinsyre de første 12-14 uger... Så tager jeg ferrojern og kalktilskud i forbindelse med graviditeten...

Anmeld

9. maj 2011

132319

Jeg tog vitaminer, kalk, jern og fiskeolie.

Dog tog jeg IKKE alle sammen dem hvor der står "Gravi" foran da det simpelthen er penge ud af vinduet!

Graviditetsvitaminer tog jeg apotekets: Halv pris.

Fiskeolie tog jeg Netto's: 1/5 af prisen i forhold til GraviOmega!!! 

Jern og kalk tog jeg "Gravi" da de er de eneste der matchede andre priser.

Synes især den med GraviOmega er helt ude i hampen. De fra Netto indeholder PRÆCIS det samme og koster som sagt 1/5!

Anmeld

9. maj 2011

Fru Nielsen

Ingenting... Så har stemt andet, øhh eller stemte jeg blankt... Kan jeg ikke huske.

Men jeg tager i hvert fald ingenting overhovedet, for jeg bliver simpelthen så syg af det... De dage hvor jeg så alligevel prøver er det sten sikkert at 1½ times tid efter pillerne er slugt, så hænger jeg hen over toilettet og kaster op i stride strømme.... Har prøvet at skifte mærke osv, men intet hjælper.....

Anmeld

9. maj 2011

Valle81

MoarJ skriver:

graviditet... Lavede ikke multi muligheden i den tidligere afstemning, det er der nu... 

Jeg tager lidt forskelligt...  

GraviKalk

GraviOmega 

GraviVitamin 

GraviJern

Folin 

Hvad tager du? 

Jeg er  en spasser til at huske det - så jeg må melde ud at sige atjeg under all tre graviditeter nok sammenlagt har taget en uge

Jeg har hver gang købt graviditetsvitaminer og Jern og så smidt fulde bøtter ud efter graviditet

Christina

Anmeld

9. maj 2011

maryjane

Tog gravitamin til omkring 14 uge, derefter alm. vitaminpiller (ingen grund til at bruge penge på dyre mærker, når de ikke er en dyt bedre). Og self. jern, tager aminojern. Når jeg husker det, altså.

Anmeld

9. maj 2011

modesty

Jeg tog vitaminer, kalk, jern og fiskeolie.

Dog tog jeg IKKE alle sammen dem hvor der står "Gravi" foran da det simpelthen er penge ud af vinduet!

Graviditetsvitaminer tog jeg apotekets: Halv pris.

Fiskeolie tog jeg Netto's: 1/5 af prisen i forhold til GraviOmega!!! 

Jern og kalk tog jeg "Gravi" da de er de eneste der matchede andre priser.

Synes især den med GraviOmega er helt ude i hampen. De fra Netto indeholder PRÆCIS det samme og koster som sagt 1/5!

Enig. Tager kun gravitamin af den simple grund af den er inklusiv folinsyre, så jeg slipper for at købe ekstra folin ved siden af. Når den første pakke løber tør, går jeg over til almindelige multivitaminer.

Så spiser jeg apotekets kalk med d-vitamin, og jern.

Matas' fiskeolie, da den har vundet bedst i test (der er meget stor forskel på kvaliteten i fiskeolier).

Anmeld

9. maj 2011

modesty

maryjane skriver:

Tog gravitamin til omkring 14 uge, derefter alm. vitaminpiller (ingen grund til at bruge penge på dyre mærker, når de ikke er en dyt bedre). Og self. jern, tager aminojern. Når jeg husker det, altså.

Skal man ikke tage ferrojern?

Anmeld

9. maj 2011

132319

modesty skriver:

Enig. Tager kun gravitamin af den simple grund af den er inklusiv folinsyre, så jeg slipper for at købe ekstra folin ved siden af. Når den første pakke løber tør, går jeg over til almindelige multivitaminer.

Så spiser jeg apotekets kalk med d-vitamin, og jern.

Matas' fiskeolie, da den har vundet bedst i test (der er meget stor forskel på kvaliteten i fiskeolier).

Det gør apotekets også, altså indeholder folinsyre 

Mht. fiskeolie må jeg melde pas, jeg tog bare dem der indeholdte det samme som GraviOmega 

Til gengæld har jeg været virkelig dårlig til at tage vitaminer her hvor jeg ammer, måske skal dette være en reminder om at jeg skal i gang med dem igen 

Anmeld

9. maj 2011

maryjane

modesty skriver:

Skal man ikke tage ferrojern?

Aner det ikke? Hehe. Ved bare man skal tage jern, og det er dem jeg tager pt.

Har ingen anelse om hvad forskellen er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.