Manden overnatte hos en ven , stoler du ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

N&J

Øhh.. man kan jo ikke tilbringe alle nætter sammen resten af ens liv, sådan som vores liv er indrettet i dag, der er kurser, ture, børn der skal overnattes ved når de bliver gamle nok, og man bliver jo ikke for gammel til at være utro, det er en del af parforholdet at den risiko er der, ligesom der er risiko for at blive kørt ned af en bil når man går ud på gaden..

Man bliver nødt til at stole på sin partner, og hvis man ikke kan det, så må man arbejde på uanset hvilken fortid man har..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

sarahb

Det må han med glæde gøre...

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg vil gerne vide om man kan stole på sin mand hvis man lader ham overnatte hos sine gamle venner i hans hjemby .. hvor der er exkærester, kollegear, pigevenner og alt ..

Det trods alt længe siden han har set sine venner .. men jeg kom til at sige han må gerne overnatte hos sine venner næste gang han vil derhen .. meeen nu tør jeg slet ikke stole ved tanken ..

vil self ha han overnatter hos mig hver nat ..

hvordan redder jeg den

Mænd har brug for venner, ligesom du har brug for veninder. Han har brug for at koble af, og bare hygge med sine kammerater. Og uanset hvad der er i den by han skal besøge sine venner i, bliver du virkelig nød til at stole på ham. Hvis du lukker ham inde, ender det med at han bliver træt af at han aldrig må noget (og det samme gør hans venner, og han kan ende med at miste dem) - men hvis du giver ham lov til de små ting han egentlig gerne vil, vil han elske dig endnu højere, og vide at du stoler på ham. 

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Helt ærligt: Der er altså et eller andet galt hvis manden ikke kan overnatte hos nogle kammerater, når han er i sin hjemby, uden at du bliver mistænksom. Enten er du kontrollerende og jaloux eller også er manden ikke tro mod dig, og det ved du.

Jeg ville blive tosset, hvis min man ikke ville have mig til at overnatte hos venner.

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Anonym skriver:

nej han har ikke været utro .. men han er typen der kigger meget efter andre kvinder når vi er i byen eller på shoppetur ...

Det gør min kæreste også. Han må gerne kigge, det gør jeg også selv. Så længe han ikke er utro har jeg ikke noget problem og vi har været sammen mange år nu. Men hvis det er dig han elsker, hvorfor skulle han så ville være sammen med andre end dig? hvis man er lidt væk fra hinanden en gang i mellem kommer man også til at savne hinanden. og så sætter man endnu større pris på sin kæreste

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

nej han har ikke været utro .. men han er typen der kigger meget efter andre kvinder når vi er i byen eller på shoppetur ...

Herre gud lad drengen kigge jeg kigger altså også på andre fyre selvom jeg elsker min kæreste, og ikke kunne tænke mig andre fyre.

Hos os er det lovlig at blive bekræftet på den måde, du går jo heller ikke hen og siger til en fyr der synes du ser godt ud skal lade være at kigge på dig 

Han kommer jo hjem til dig igen

Anmeld

9. maj 2011

nørgaard

Hejsa

Jeg vil sige det ikke er så ofte min kæreste har sovet ude... men det sker da. Jeg vil da os helst have ham hjemme om natten. men det betyder noget for min kæreste at være "fri" en weekend samt at mærke jeg stoler på ham.

Jeg synes du ska prøve IKKE at trække den i land. Du kan fortæller om din bekymring og måske få ham til at ringe hjem og sige godnat når han går i seng.

Efter en weekend hvor han har fået tanket op får du helt sikkert en skøn kæreste hjem fuld at energi. Min erfaring er at det er det hele værd. plus det er os er skønt at fylde hele sengen selv(:

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.