Manden overnatte hos en ven , stoler du ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne vide om man kan stole på sin mand hvis man lader ham overnatte hos sine gamle venner i hans hjemby .. hvor der er exkærester, kollegear, pigevenner og alt ..

Det trods alt længe siden han har set sine venner .. men jeg kom til at sige han må gerne overnatte hos sine venner næste gang han vil derhen .. meeen nu tør jeg slet ikke stole ved tanken ..

vil self ha han overnatter hos mig hver nat ..

hvordan redder jeg den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg vil gerne vide om man kan stole på sin mand hvis man lader ham overnatte hos sine gamle venner i hans hjemby .. hvor der er exkærester, kollegear, pigevenner og alt ..

Det trods alt længe siden han har set sine venner .. men jeg kom til at sige han må gerne overnatte hos sine venner næste gang han vil derhen .. meeen nu tør jeg slet ikke stole ved tanken ..

hvordan redder jeg den

Hmm, du brude kunne stole på din kæreste, ellers er han nok ikke den rigtige at være sammen med

Jeg har selvfølgelig også haft mine tanker, når min kæreste er hjemme i sin "hjemby", men vælger at stole på ham...

Anmeld

9. maj 2011

Nalle

Jeg ville stole 100% på min kæreste, for vi har kun fælles venner

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

hvordan redder jeg den

Hvis ikke du kan stole på ham, er det måske den forkerte kæreste du har?!

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

hvis min kæreste ønskede at overnatte hos en ven i hans hjemby, så ville jeg IKKE have spor bekymring ved det... man stoler vel på sin kæreste??

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Jeg ville også stole på min kæreste. Har han været dig utro før? siden du er så bekymret.

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

hvordan redder jeg den

hvorfor stoler du ikke på ham?

Enten har han gjort noget dumt før, ellers er du meget jaloux

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Jeg ville også stole på min kæreste. Har han været dig utro før? siden du er så bekymret.

nej han har ikke været utro .. men han er typen der kigger meget efter andre kvinder når vi er i byen eller på shoppetur ...

Anmeld

9. maj 2011

NatteS

Et eller andet sted vil du nok komme til at lyde hen ad kontrolerende hvis du siger han ikke må ... men jeg tænker, i sidste ende stoler man vel på sin mand/ kæreste ellers var man jo ikke sammen.. så forklar ham dine bekymringer..
måske tænke over hvis situationen var omvendt.. hvordan ville du have han skulle forklare dig det...

hvad har du brug for, gør ham opmærksom på hvorfor du bliver bekymret..

Han bliver sikkert også glad for du er bange for at miste ham ?

Anmeld

9. maj 2011

sandorff

min mand måtte gerne overnatte hos en kammerat  -  jeg ville overhovdet ikke være bekrymret. i vores by, hans hjemby eller en helt tredje by. vi stoler ulækkert meget på hinanden

tror ikke du får noget godt resultat ud af at trække i land når du har sagt ok for det. du må give snor i et forhold før begge partneren bliver kvalt  -  for så begynder det at blive noget l...

kvæler du han så kan du godt regne med at han laver noget skidt. bliver du ved med at beskylde ham for at være dig utro, ender det med han er det. det kan han jo ligeså godt når du alligevel altid beskylder ham for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.