Ny herinde - ikk spor sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Polkaprik

our1Baby skriver:

Hej alle sammen.

Er ny herinde og har hørt så meget om denne side fra folk som roser den, så nu ville jeg se den an.

Jeg fik den glædelige nyhed for en uges tid siden om at jeg var gravid og i 7 uge. Men i fredags aborterede jeg .

Vi vil gerne være forældre min kæreste og jeg men er der nogen der ved hvornår man må prøve igen efter at have aborteret??

Hilsen den fortvivlede. 

Jeg er rigtig ked af at høre i har mistet jeres lille nye spire. Har selv været der et par gange så ved hvordan det føles. Håber lykken snart tilsmiler jer og I kan få jeres ønskebarn.

Her er det debatforum du efterlyser

https://www.baby.dk/debat/138pi1/spontan-abort/emner.aspx

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

AnnLau83

Uuh, det er bare så svært! Har selv oplevet en spontan abort i 8. uge - en meget ubehagelig, og traumatisk, oplevelse. Så en kæmpe krammer herfra!

I kan prøve igen så snart i føler jer klar til det, der er ikke noget med at man skal vente et bestemt stykke tid. Så det er bare op på hesten igen når du føler for det. 

En spontan abort sker oftest fordi kroppen selv registrerer "fejl" ved fosteret, og derfor frastøder det. Så kroppen har ikke samme behov for at skulle komme sig, som efter f.eks. en provokeret abort. Jeg fik at vide at det er meget normalt at man oplever en sa én gang i livet, og har heldigvis idag den dejligste lille dreng på 3 måneder.

Det vigtigste nu, er at du venter til du føler dig helt klar, giv dig tid til lige at være ked af det, som du nu føler for, og sørg for at få snakket om det.

Massevis af tanker og kram herfra, og held og lykke.  Jeg krydser fingre for at det snart lykkes for jer.

Anmeld

9. maj 2011

Dreamer1987

MinBabyOscar <3 skriver:

velkommen herinde

først skal du lige have et

arborterede selv i marts sidste år, sygehuset sagde vi bare kunne prøve igen med det samme, 1 måned efter stod vi med positiv test igen så var blevet gravid 1 uge efter aborten og fik en dejlig dreng i december

Tusind tak for varmer altid.

Jamen mange gange tillykke med det. dejligt når sådan noget sker. Jamen det var en dejlig nyhed så har vi jo intet at frygte, med at prøve igen.

Anmeld

9. maj 2011

Dreamer1987

AnnLau83 skriver:

Uuh, det er bare så svært! Har selv oplevet en spontan abort i 8. uge - en meget ubehagelig, og traumatisk, oplevelse. Så en kæmpe krammer herfra!

I kan prøve igen så snart i føler jer klar til det, der er ikke noget med at man skal vente et bestemt stykke tid. Så det er bare op på hesten igen når du føler for det. 

En spontan abort sker oftest fordi kroppen selv registrerer "fejl" ved fosteret, og derfor frastøder det. Så kroppen har ikke samme behov for at skulle komme sig, som efter f.eks. en provokeret abort. Jeg fik at vide at det er meget normalt at man oplever en sa én gang i livet, og har heldigvis idag den dejligste lille dreng på 3 måneder.

Det vigtigste nu, er at du venter til du føler dig helt klar, giv dig tid til lige at være ked af det, som du nu føler for, og sørg for at få snakket om det.

Massevis af tanker og kram herfra, og held og lykke.  Jeg krydser fingre for at det snart lykkes for jer.

Det var en rigtig dejlig besked at få. Dejligt med nogen som selv har prøvet det samme som en selv. Ok, jamen den besked vil jeg give videre til min kæreste.

Jeg er glad for jeg ikke var længere henne og havde set barnet men ja det er bare at prøve igen. Og dejligt at vide at ens krop er sund og rask som kan finde ud af om der er "fejl".

Men tillykke med din lille dreng og tak for støtten, den har været trængt de sidste par dage. Og ja vi håber og krydser os fingre for at vi snart har en positiv test igen.

Tak

Anmeld

9. maj 2011

sweet

our1Baby skriver:

Hej alle sammen.

Er ny herinde og har hørt så meget om denne side fra folk som roser den, så nu ville jeg se den an.

Jeg fik den glædelige nyhed for en uges tid siden om at jeg var gravid og i 7 uge. Men i fredags aborterede jeg .

Vi vil gerne være forældre min kæreste og jeg men er der nogen der ved hvornår man må prøve igen efter at have aborteret??

Hilsen den fortvivlede. 

de første 5 gange jeg tabte fik jeg afvide at det bare var op på hesten igen og det var med det samme vi måtte gå igang... så op på hesten igen

det var kun her 6 gang vi tabte at jeg ikke måtte starte med det samme igen, men det var også pga en masse andre ting der spillede ind...

krydser finger for den snart er der igen

Anmeld

9. maj 2011

FruHolm <3

our1Baby skriver:

Tusind tak for varmer altid.

Jamen mange gange tillykke med det. dejligt når sådan noget sker. Jamen det var en dejlig nyhed så har vi jo intet at frygte, med at prøve igen.

det var så lidt

nej det er dejligt at det kan ske så hurtigt igen med at blive gravid

Anmeld

10. maj 2011

Dreamer1987

En lille opdatering på det hele.

Var til en scanning i dag for at få af vide om jeg eventuelt skulle have en udskrabning, men de sagde at det ikke var nødvendigt, at kroppen selv ville komme af med det sidste. Så det var dejligt.

Men hun sagde jeg skulle vente en menstruation er der andre der også har fået den besked??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.