Ny herinde - ikk spor sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Dreamer1987

Hej alle sammen.

Er ny herinde og har hørt så meget om denne side fra folk som roser den, så nu ville jeg se den an.

Jeg fik den glædelige nyhed for en uges tid siden om at jeg var gravid og i 7 uge. Men i fredags aborterede jeg .

Vi vil gerne være forældre min kæreste og jeg men er der nogen der ved hvornår man må prøve igen efter at have aborteret??

Hilsen den fortvivlede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

blomst84

Lige så snart du er klar til det velkommen til siden håber du bliver glad for at være herinde

Anmeld

9. maj 2011

twinny

Jeg ved det ikk når du føler dig klar... tror jeg...

du får lige en  herfra og velkommen til...

Anmeld

9. maj 2011

Dreamer1987

Mange tak blomst84, ja men jeg tænker også mere på når man har blødt og sådan??

synes der mangler et emne der mangler et generelt emne der hedder spontan abort, da man har mange følelser i kroppen som ville være rare at dele med nogen som os har prøvet det.

Ved du om man kan oprette sådan et eller??

Anmeld

9. maj 2011

Dreamer1987

Baby-støv skriver:

Jeg ved det ikk når du føler dig klar... tror jeg...

du får lige en  herfra og velkommen til...

Tusind tak. Det varmer at få sådan et.

Især når man så inderligt gerne vil være forældre, og at det så går den forkerte vej er ikke sjovt.

Anmeld

9. maj 2011

FruHolm <3

our1Baby skriver:

Hej alle sammen.

Er ny herinde og har hørt så meget om denne side fra folk som roser den, så nu ville jeg se den an.

Jeg fik den glædelige nyhed for en uges tid siden om at jeg var gravid og i 7 uge. Men i fredags aborterede jeg .

Vi vil gerne være forældre min kæreste og jeg men er der nogen der ved hvornår man må prøve igen efter at have aborteret??

Hilsen den fortvivlede. 

velkommen herinde

først skal du lige have et

arborterede selv i marts sidste år, sygehuset sagde vi bare kunne prøve igen med det samme, 1 måned efter stod vi med positiv test igen så var blevet gravid 1 uge efter aborten og fik en dejlig dreng i december

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

our1Baby skriver:

Mange tak blomst84, ja men jeg tænker også mere på når man har blødt og sådan??

synes der mangler et emne der mangler et generelt emne der hedder spontan abort, da man har mange følelser i kroppen som ville være rare at dele med nogen som os har prøvet det.

Ved du om man kan oprette sådan et eller??

https://www.baby.dk/debat/138pi1/spontan-abort/emner.aspx her kan du lave den inde , det er kun om spontane aborts.. 

Og er virkelig ked af at hører at du har tabt barnet  Jeg fik afvide da jeg havde tabt barnet at jeg skulle vente til næste mens men mange går i gang når de er klar på det igen  

Anmeld

9. maj 2011

Mother-love

our1Baby skriver:

Hej alle sammen.

Hilsen den fortvivlede. 

er ked af høre du har mistet din lille spire.. men mener det er op til dig hvornår du føler dig klar...

og velkommen til siden

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Altså jeg blev gravid lige efter en SA, som desværre også resulterede i en SA. Men du kan blive gravid med det samme, dog kan det være at du ikke følesemæssig er klar,  men det må i vudere evt tage den sammen med jeres læge.

I dag er det snart et år siden abort nummer 2 og jeg er så heldig og være gravid igen.

Der er et samlede emne for sorg og der er jo en sorg, at miste, da man hurtigt danner sig fremtids drømme osv. Mener faktisk også SA har deres egen emne herinde ...

Velkommen til siden.

Held og lykke fremover og  herfra

Anmeld

9. maj 2011

Janni.

Hej og velkommen til baby.dk, håber du bliver glad for siden. 

Rigtig trist nyhed med babyen  Håber det snart lykkedes for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.