er der nogen som har det som mig???:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Må man spørge hvor gammel er din søn om 3 måneder?

han er 9 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Anonym trådstarter

spj skriver:

Jeg har det præcis som dig. Jeg er så ked af, at jeg skal tilbage på arbejdet. Jeg skal dog ikke aflevere min datter i en vs/dp. Jeg skal kun arbejde 3 dage også skal mine forældre passe min guldklump. Det skal lige siges, at jeg er helt tryk ved at det er mine forældre der skal passe hende, men tanken om at jeg ikke skal være sammen med hende hver dag mere kan jeg bare slet ikke holde ud. Jeg bliver så ked af at tænke på det og nu er der kun lidt over en måned til
Det må så bare lige være ekstra hårdt for dig, når han skal ud til fremmede. Du får lige

ja føler mig ikke tryg ved at fremmede folk skal passe ham .. og selvom de er uddannet

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Vi vil alle sammen helst pakke vores børn ind i vat og ikke lukke den ud af huset før de bliver 47 fordi hvad nu hvis....?

Og jeg vil ikke lyve for dig. Tingene kan godt gå vildt for sig... begge mine unger kommer hjem fra vuggestue med en bule eller en hudafskrabning eller lignende ihvertfald en gang om ugen, men samtidigt kommer de også hjem med stoooore smil og masser af historier om hvad de har lavet (den store ihvertfald - den lille snakker ikke endnu).

De lærer en masse af at komme ud og blive passet, fx konflikthåndtering og sociale kompetencer og begge mine børn er blomstret rigtigt meget op efter at være kommet i institution.

Jeg har aldrig prøvet at mine børn har været passet af en slægtning, men en fra min mødregruppe havde sin mor til at passe sine børn frem til de skulle i børnehave og det tror jeg havde fungeret udemærket. Hun nævnte dog at her med nummer 3 var det ved at være meget hårdt ved hendes mor - hun blev jo ikke yngre og et er jo hver dag, hele dagen og det er vigtigt at børnene kommer ud og møder andre børn, så det er noget med at tage dem med i legestue mv, ihvertfald et par gange om ugen.

jeg vil gerne ha han hygger sig med de andre børn i vs .. og oplever mange ting .. for det er rigtig godt for ham .. men når han er kun de 9 mdr føler jeg ikke han er klar til det endnu .. han er alt for lille

Anmeld

9. maj 2011

Carina:-)

Sådan havde jeg det også,og grunden til at jeg valgte at arbejde aften og sidenhen blev hjemmegående.

Nu er den yngste i bh,og jeg kan jobbe igen

Anmeld

9. maj 2011

sophiemy

Anonym skriver:

han er 9 mdr

Da min dreng var 9 måneder synes han det var så dejligt med andre børn. Han sugede til sig og nød det.

Kan godt forstå at du er ked af det, og du skal ikke regne med at det bliver nogle sjove indkøringsdage - for dig. Men du skylder både dig selv, din mand og jeres barn at gøre en stor indsats for at være positiv

Jeg er sikker på at dit barn vil eeelske det, men han skal selvfølgeligt også vende sig til at være væk fra dig - men selvom man gerne vil, så kan man jo ikke være sammen med sit barn hvert sekund til de bliver 18 år. Se på det positive - hvis du er studerende, så har du måske mulighed for at være ekstra fleksibel og give dit barn en rigtig god start på institutionslivet

Så op med hovedet - og glæd dig til den dag du skal aflevere en dreng, der har hevet dig i bukserne hele morgenen fordi han skal ned til sine venner og lege - og løber dig i armene med et kæmpe smil, når du henter ham igen

Anmeld

9. maj 2011

Carina:-)

Anonym skriver:

jeg vil gerne ha han hygger sig med de andre børn i vs .. og oplever mange ting .. for det er rigtig godt for ham .. men når han er kun de 9 mdr føler jeg ikke han er klar til det endnu .. han er alt for lille

Men det har du også ret i .

Små børn har ikke behov for at komme ud og lære at stå på egne ben.

Hvad med en ung pige i huset? Man kan få tilskud,og hun kan gå i legestue med ham sådan at han stille og roligt får lært verden at kende

Anmeld

9. maj 2011

Skouboe

Anonym skriver:

Min den yngste startede i VS for en måned siden og jeg synes på ingen måde hun var klar.

Hun var på det tidspunkt 8 måneder, og jeg skulle starte på arbejde når hun var 9 måneder, så vi havde en måneds tid til en stille og rolig indkøring. Jeg brød mig heller ikke om at aflevere hende - hun har refluks og dræn i ørerne og hun er bagud rent grovmotorisk.. hun kunne ikke engang sidde selv da hun skulle starte.

Derudover render hun til kontrol hos diverse læger/hospitaler og fysioterapeuter pga. alle de problemer hun har haft. Jeg syntes pludseligt at min datter var meget lille... men jeg skulle starte på arbejde og jeg var slidt op af at have en baby, der aldrig sov mere end 45 minutter ad gangen, både nat og dag så jeg trængte også til at komme af med hende.

Her snart 1½ måned efter hun startede elsker hun sin vuggestue, pædagogerne elsker hende og hun er blomstret helt vildt meget op af at være kommet ud blandt andre børn. De kan stimulere hende på en helt anden måde end jeg kan og det er SÅ godt til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.