Mrf vaccine ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

bullerbassen

ZamanogDania skriver:

De kan have genere af høj feber, sløv, ikke vil spise eller drikke. Måske kan man får influenza agtig. Det sagde min læge.
Dania havde slet ikke genere af det

Tak for svar - men tror jeg har formuleret mig forkert.

Det var ikke bivikningerne af vaccine bagefter - det var det evt følge skader barnet kan få ..

Hvorfor nogle vælger det fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mira0911

Min læge fortalte mig at, efter børn har fået den vaccine, kommer der faktisk først tegn på det efter ca. 14 dage, som kan være feber osv... 

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Måske jeg har formuleret mig forkert - Silas skal have vaccinen , den er kun blevet udskudt pga dræn operation som vi valgte frem for.

Da vi desværre ofte har sygt barn med højt feber i en uge af gangen. Var det et must at han fik den. Ørelægen sagde først god for operationen dagen før fordi han er så plaget af AB.

Tænker ikke på reaktion på selve vaccinen. Men det skader barnet evt ( i få tilfælde tænker jeg ) kan få pga af vaccinen.

Hvorfor folk evt vælger den fra ???? Kan der ske store skader  ???

Det var det jeg ville vide

oh, ja så har jeg misforstået dig

Jeg tror fravalget skyldes mange ting... De medicinske årsager er, så vidt jeg ved, ikke dokumenteret!!!!

Jeg fandt lige denne, godt nok lidt gamle, tråd

Anmeld

9. maj 2011

ZamanogDania

bullerbassen skriver:

Tak for svar - men tror jeg har formuleret mig forkert.

Det var ikke bivikningerne af vaccine bagefter - det var det evt følge skader barnet kan få ..

Hvorfor nogle vælger det fra

Nårh. Jeg tror nok de er bange for risikoen. Nu vil jeg ikke gør dig bange. Men Min gamle chef havde en ven(vennen selv var en læge). De havde en datter, hun døde af vaccinen. det kan være der skræmmer folk. Nogle er blevet handicappet og nogle hjerneskade. Men altså det er så Sjældent at det sker, så det vil jeg slet ikke tænke over. Desuden kan man os dø af hvis man får de sygdom man ikke er vaccineret mod.

Håbe ikke jeg har skræmt dig

Anmeld

9. maj 2011

pussepige

Elias er 6 mdr og har ikke fået den Mfr her da han var 5 mdr.. Pga en masse sygdom.. Men om 1 uges tid skal han afsted og have den...

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

pussepige skriver:

Elias er 6 mdr og har ikke fået den Mfr her da han var 5 mdr.. Pga en masse sygdom.. Men om 1 uges tid skal han afsted og have den...

de får først mfr når de er 15 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.